Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Eens kijken: een forumfeestje om te beginnen (Da\'s een feestje hier op het forum, dus lekker goedkoop :-P ). Verder een weekendje stappen (Hoe doe je dat eigenlijk? Nooit gedaan namelijk. (liar) ) En dan is het meeste denk ik wel op. De rest zet ik op de bank. (De driezitsbank: die heeft meer plaats.) (A)
Link naar reactie
Weet iemand hier iets van arbeidsrecht:\r\nBen op mn werk (waar ik nu al 2 jaar werk) ineens niet meer welkom om in de komende vakantie te komen werken, reden: ze hebben een zoon van een medewerkster aangenomen om mijn taken over te nemen. Ik vind dat zeer merkwaardig, aangezien ik er al 2 jaar werk en ik nog nooit van een bedrijf heb gehoord waar extern voor intern gaat. Mn bazin zegt dat er in de regelgeving is opgenomen dat kinderen van medewerkers voorrang hebben. Is dat niet oneerlijke solicitatie afhandeling.\r\n\r\nBij een andere situaties waarbij ik ook in conflict lig: ik heb intern gesolicteerd op een baan als weekend receptionist, binnen hetzelfde bedrijf. Inmiddels ben ik erachter gekomen dat ze extern iemand hebben aangenomen, is dit wel correct? Aangezien intern voor extern (weer) gaat en ik niks meer van heb gehoord. Bovendien is mij bij solicitatie beloofd dat ik na 2 maanden (is 2 jaar geleden) deze functie zou krijgen (was tijdelijk ergens anders op aangenomen).\r\n\r\nIk zit nog te kijken hoe sterk ik sta, om eventueel juridische stappen te nemen, ook omdat er met mijn uren wordt gesjoemeld zodat ik voor lager betaalde uren uitbetaald krijg.
Link naar reactie
Mijn vader, kort en krachtig: (overigens, even om de bron wat te versterken van waarheid: hij is sectorsecretaris 8-| 8-| van arbo, veiligheid en milieu 8-| )\r\n\r\n1. er bestaat geen regel daarvoor; je kan beter kijken in je contract.\r\n\r\n2. alleen als de belofte op papier staat, heb je er wat aan. anders gaan ze ontkennen helaas. :(\r\n\r\n3. jij staat in je recht: sjoemelen mag niet.
Link naar reactie
I know, maar ze lopen me flink te neten de laatste tijd. En als ze mij zouden ontslaan zouden hun ook een probleem krijgen vrees ik, van de 3 medewerkers die mijn afdeling het laatste jaar heeft gehad zijn er tot nu toe 3 vertrokken, allemaal min of meer van wege \'communicatieproblemen\' met mn baas, als ik de 4de zou zijn gaat t tog wat opvallen ;-). Maar ik denk dat ik sowieso een gesprek aanvraag om te weten waar ik aan toe ben...
Link naar reactie
Heel erg jammer :(, en in ieder geval heel veel succes toegewenst met het herkansen!!\r\n\r\nM\'n site is trouwens veranderd, en verbeterd. Nu ook bruikbaar bij firefox, dus wat gebruiksvriendelijker.\r\nAangezien ik er geen uren aan wilde zitten, heb ik maar gewoon simpel een site gemaakt met dreamweaver.. maar ach; het gaat mij niet om de site, maar om de inhoud.\r\n\r\nKunnen nog best wat fouten in zitten, nét gemaakt en nét gepubliceert.\r\n\r\nAls leuk extratje: ik heb er ook een phpBB forum bij gemaakt :).... niet als concurrentie op dit forum hoor!!!! Dat is gewoon voor mijn klanten bedoeld, en jullie mogen uiteraard ook registreren/berichtje achterlaten ;).
Link naar reactie
Ik ga even iets lastigs vragen...\r\n\r\nIk help iemand met z\'n netwerk, die een eigen server wil laten lopen. Daar draait een PHP-WebGallery op. Nou wordt er in een configuratiebestand opgegeven wat de locatie van de server is, waar hij dus z\'n WAN ip in zal moeten vullen, anders zal de browser bij iemand anders trachten op het lokale ipaders de data te zoeken, maar ja, dat werkt niet: Daar draait de server niet ;-)\r\n\r\nKortom: hij zou het het liefste opgelost zien als het WAN-ip in de router als het ware gebounced wordt terug naar het netwerk, zodat hij er ook nog bij kan. Ik weet zeker dat dit mogelijk is, ik heb het bij verscheidene mensen aan het werk gezien, maar helaas nooit te weten gekomen hoe dit precies inelkaar zat. Standaard is dit ook ingeprogrammeerd in de Experia Box van KPN, maar ja, daar is mij om de een of andere vage reden alle toegang tot de geavanceerde configuratie (bijvoorbeeld via telnet) ontzegt...\r\n\r\nWie o wie snapt mij en kan me helpen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...