Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Woow Arjen robben rulezzz........ wij zaten in het psv stadion in eindhoven naar die wedstrijd op scherm te kijken....... druk en waaaarm!! Daarna was concert van Guus meeuwis (vriendinnen wouden erheen...... toch niet echt mijn soort muziek maar wel gezellig :-) )\r\n\r\nals ik het kabeltje van mijn telefoon nou kan vinden....8o| ... dan post ik wel ff wat foto\'s bij \r\n\r\nBij de wayyyyyy ........ ik heb zomervakantie!! (tenminste als ik mn laatste tentamen gehaald heb *-) )
Link naar reactie
Hihi.. ik moet nog deze week, volgende week, en dan ben ik ook klaar :)\r\n\r\nHm.. met z\'n alleen naar zo\'n schermpje kijken :p, en wat nou als er iets uitvalt??? ;)\r\n\r\nIk zit nu overigens aan de andere kant van het huis.. maar dan werkend via mstsc op mijn pc ;).. op mijn kamer was het echt véél te warm om uit te houden.... dus nu zit \'k via mijn vaders computer op mijn computer :)
Link naar reactie
Vandaag heb ik weer eens w2k3 geïnstalleerd op mijn computer... en gewoon wat geprutst... :) iedereen die mij een mailtje stuurt mag van mij een wachtwoord + gebruikersnaam + extern bureaublad ip ;)...\r\n\r\nbinnenkort wil ik hem gaan beveiligen, zodat je niet \'te veel\' kan, maar nu ben \'k gewoon aan \'t proberen & prutsen :).. en ik weet nog dat ik enkele jaren geleden al graag computers op afstand wilde besturen, vandaar dat ik de geïnteresseerden dit wilde aanbieden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...