Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

kijk er toch niet naar \r\n\r\nmaar het nederlandse volk kan zo nu en dan aardig doordraven wat dit soort activiteiten betreft\r\n\r\ner komt ook weer (klein misschien nog) een nederlandse f1 team\r\n\r\nin de wtcc series heeft tom coronel een oranje auto van seat terwijl de rest in de blauw gele van het team rijden
Link naar reactie
Er was ook een liedje, dacht ik, waarin duidelijk werd dat Nederlanders écht voor voetbal gaan :p, weet niet meer, in ieder geval van een best bekende zanger.\r\n\r\nAch, ik doe letterlijk NIKS met voetbal... niet eens wat oranje\'s, of de uitslag kijken..\r\nIk kwam er net pas achter, vandaag, dat nederland gewonnen had :-$ :-$
Link naar reactie
[quote=VMSW]Er was ook een liedje, dacht ik, waarin duidelijk werd dat Nederlanders écht voor voetbal gaan :p, weet niet meer, in ieder geval van een best bekende zanger.\r\n\r\nAch, ik doe letterlijk NIKS met voetbal... niet eens wat oranje\'s, of de uitslag kijken..\r\nIk kwam er net pas achter, vandaag, dat nederland gewonnen had :-$ :-$[/quote]\r\n\r\nBedoel je 15 miljoen mensen, van Fluitsma & van Tijn?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...