Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=VMSW][quote=reintje]Wie heeft er iets aan dit topic....? [/quote]\r\n\r\nMaar het is wel gezellig en leuk om hier te zijn :), geef toe.[/quote]\r\n\r\n@VMSW... je bent een stoutert want je quote mij maar half... ;-) \r\n\r\n@pappaharry... ik heb de antwoorden wel kunnen bekijken zo pas en ik denk dat u er maar eentje fout hebt... Niet slecht. Het probleem met dit soort tests is vaak dat je wel weet wat je zou moeten antwoorden om te scoren, maar dat je het daar niet altijd mee eens bent en eigenlijk zelf iets anders zou willen antwoorden.
Link naar reactie
Mijn moeder heeft tegen mij ooit eens gezegd \"als je speciaal iets voor moederdag koopt,dan gooi ik het van 10 hoog naar beneden\" (we woonden in de bijlmer toen) waarmee ze wilde zeggen,doe niet mee aan dit soort commerciele onzin,je kan elke dag laten zien dat je van je moeder houdt, en niet verplicht 1 dag per jaar.Dus doe ik niet aan moederdag.
Link naar reactie
[quote=reintje]stoutert[/quote]\r\nklinkt heel fout...\r\n\r\nmoederdag :) gefeliciteerd (iig reintje, verder weet ik het niet zo.. modje ook btw)\r\n\r\nhm.. ik doe ff het eten + drinken vandaag (en denk nog aan d\'r \"lijn\" ook...\r\n\r\nen \'k heb auto gewassen, maar dat is eigenlijk toeval (niks zeggen!!! ;))
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...