Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Iemand the IT crowds al gezien? :p ik vind \'t geweldig.. hopelijk jullie ook\r\n\r\nKijk minstens toch even 2 minuutjes, of de eerste aflevering:\r\n[url]http://www.bright.nl/node/867[/url]\r\nAls je geen zin hebt om te zoeken: eerste 2 minuten van \r\n[url]http://www.youtube.com/watch?v=eLsfsHzwce4[/url] zijn wel leuk, en verder gewoon alles eigenlijk ;).
Link naar reactie
:mrgreen: ik ken ze bijna allemaal uit m\'n hoofd, ik heb er een dvd van gemaakt met wat authorsoftware, en toen maar tijdens engels op school gekeken :p, bij de sysbeheerder gekeken (ja, het is zó druk dat ze wel even 3 uur konden kijken) en gewoon bij nog wat mensen laten zien :)\r\nGEWELDIG
Link naar reactie
Vandaag weer practicum op school gehad, dit keer destillatie onder verminderde druk. Eerst de opstelling enzo gemaakt en alle slangen aanesloten, toen de kranen aangezet en de druk verlaagd tot rond de 0 milibar (de gewone druk is 1000 mbar), het grappige was dat het aanwezige water in de kolf onderaan de opstelling spontaan begon te koken, even dus uitgezocht, bij die druk kookt het water bij 10 graden celcius. Toch moest de temperatuur verder omhoog worden gebracht doordat het erg hard afkoelde (windkracht 3 in de zuurkast) tot 90 graden. Uiteindelijk bleek de fractie water een zuiverheid van 100 (!)% te hebben wat erg goed is voor het werken met die apparatuur, de andere stof had een zuiverheid van 96% wat ook niet verkeerd is (80% is nog acceptabel), zeer geslaagd experiment dus, uiteindelijk begon de leraar nog wel btj te zeuren om kleine dingen, maar was zkrs wel leuk :-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...