Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=VMSW]@navy: ik heb zojuist jouw hele website doorgekeken, incl. het verhaal Marokko...\r\nWat heb jíj veel meegemaakt!![/quote]\r\nBedankt voor het bezoek! Tja, ik heb de leeftijd wel een beetje om teen en tander te hebben meegemaakt. Maar ik zou het zeker niet allemáál overdoen als dat kon! ;-)
Link naar reactie
pffff gister bij de jongerenvereniging waar ik lid van ben is t flink fout gegaan: we hebben elek zaterdag avond café/disco maar vanwege verbouwin gen was iedereen vrij vroeg weg, rond 0:30 was het gebouw op 3 mensen na leeg: ik, de pandbeheerder en nog een gast en we waren gezellig aan het praten. Plotseling horen we de hele tijd getik en geklap dus wij denken er loopt iemand in het gebouw, wij kijken, niks te zien. Kijken we door een klein raampje naar buiten, zien we dat we door de overburen, waar een café staat dat afgehuurd was, worden bekogeld door stenen, en geen kiezels egt flinke stenen zo groot als honkballen of zelfs groter. Dus de pandbeheerder belt de politie, na lang in de acht te hebben gestaan wordewn we door verbonden met de polite, terwijl hij aan het praten is een nog hardere crash, toen wisten we dat ze ergens doorheen hadden gegooid, maarja wij konden niet naar buiten want we werden zwaar bekogeld door een stuk of 5 gasten. Na 20 minuten is de polite ter plekke, en die gasten vluchten naar binnen. De politie komt naar ons toen en vraagt of ze ze kunnen identificeren, wij geven een omschrijving, maar daar blijken ze niks mee op te schieten. Ze vragen aan ons om daar naar binnen te gaan, maar aangezien het daar niet egt lieverdjes zijn weigerwn we dat, dan maar liever op eigen kosten de schade (die er dus bleek te zijn aan de voorgevel) zelf betalen/verzekering. Daarna kwam de baas van de overkant er nog bij die ons begint uit te schelden van extremisctisch linkse *** honden, en begint ons te bedreigen, polite voert hem weg terug daar naar binnen. Wij denken het is nu wel aardig afgelopen dus willen naar huis gaan. Plotseling kwam er ee vrouw naar buiten die ons laffaards noemden dat we niet durfden te identificeren, toen ging ons pandbeheerder daar tog naar binnen, op dat moment heb ik besloten te vertrekken, zolang de polite er was konden ze niet achter mij aangaan en dat vond ik wel zown prettig idee. Maarja vind het allemaal een klote streek :-S Ik weet niet hoe t is afeglopen, krijg ik vanaaf wel te horen...
Link naar reactie
@Navy,Ik heb je \"Marokko avontuur\" gelezen, zeer indrukwekkend, ook heel goed en boeiend geschreven, heb het in een adem uitgelezen.What doesn\'t kill us, will make us stronger *-) \r\n\r\n@Thijs,wat een stelletje hufters,maar, en dat is niet bedoelt als verwijt, voel je je niet een beetje lullig dat je op zo\'n manier daar weg moest, en de anderen daar achter moest laten.Kan het heel goed begrijpen,maar ik zou me er ***** bij voelen.
Link naar reactie
Uhm ff het vervolg:\r\nDe pandbeheerder is bij de tent aan de overkant naar binnen gegaan en daar verraadde zich er meteen eentje door snel weg te lopen, een ander persoon hebben ze ook nog kunnen pakken. Omdat één van beide weigerde mee te gaan is er een flinke politie macht bijgekomen en zijn beide figuren afgevoerd. Eind goed al goed ;-), t enige vervelende is dat ik op de getuigenlijst sta :cry:
Link naar reactie
[quote=Ultimate]@Navy, ook ik heb het gelezen. En ook ik las het in een stuk door. Jemig, ik kon eerst niet geloven dat dit echt is gebeurd. Ik vind het inderdaad goed geschreven (alleen paar kleine spelfoutjes ;-) )\r\n\r\nOok wel *** dat je niets aan over hebt gehouden.[/quote]\r\n :-S Nog steeds??? Ik heb er al een heel deel uitgehaald. Zal het binnenkort nog eens doorlezen.\r\n\r\nSjouwer, ik hoop dat je er weer gauw vanaf bent.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...