Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=reintje][quote]Vandaar dat ik op het idee kwam om er maar een attractie van te maken. [/quote]\r\n\r\nGrandioos!!!!! Je bent een volwaardige ondernemer hoor. Petje af![/quote]\r\n\r\nDat wel ja, duidelijk \"een gat in de markt\" gevonden.\r\n\r\nVooral jonge mensen zal het aanspreken. Doet me denken aan het oude grapje: \"Zijn die Tonka auto\'tjes echt zo sterk?\" - Ja hoor, Jantje heeft er àl zijn andere speelgoed mee stukgeslagen ...\r\n\r\n :twisted:
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Leuk verzonnen, VMSW! Alleen zou ik het geld er niet voor over hebben, 1x slaan. Ik weet niet wat beter verdiend: 1x slaan met prijs, of gewoon onbeperkt slaan totie kapot is, maar dan zonder prijs. Dus puur voor de frustratie ;-). Zou ik persoonlijk meer lol aan beleven. Of mochten ze de muis meenemen naar huis, zodat ze thuis vrolijk hun werk af konden maken? :-P
Link naar reactie
[quote=Richt]Speelt hier ook iemand Trackmana? is een gratis online race spel, erg goed!\r\n\r\nveder heb ik net een leuke linux distro gevonden, PCLinuxOS is nog beta maar nu al beeter dan knoppix en de rest, \r\nhet is een live distro die je makkelijk kunt instaleeren en rg goed werkt, ik kan zonder config op mijn windows werkgroep koomen met SMB4K (samba)[/quote]\r\n\r\nIk speel ook trackmania. Ik heet !nS@n3 met alle letters in een andere kleur :-P. Ik zit vaak in de server van fok (fok: linux dedicated heet ie). Zit bij de nederlandse servers.\r\n\r\nEn m\'n opa is vanmiddag dus overleden. Nog bedankt voor jullie steun. (F)
Link naar reactie
Sterkte (F) \r\n\r\nOver rommelmarkt: het was 2x slaan voor 50 cent (voor prijs) TOT 10 jaar. Je mocht de muis meenemen, en zovaak slaan als je wilde, totdat deze écht kapot was.\r\n\r\nOver LAN-party: ik heb gisteren mijn lanparty gegeven, er kwamen maar 20 mensen. Alsnog was het ontzettend leuk, 2 2xboxen, 1 gamecube, 8 servers, 8 computers, 2 switches. Van 10:00 tot 22:00 écht gegamed. Was ontzettend leuk, en ook veel meegemaakt. En vooraal ook: geleerd.
Link naar reactie
Sterkte Elmo!\r\n\r\n@Thijs, zeker triest. :-O \r\n\r\n[quote]@Ultimate:beetje cru zeggen dat je ff geen spelletjes speelt,behalve \r\n\"grafrovertje\" na iemand met zo\'n verlies sterkte te hebben gewenst[/quote]\r\nAls je dit niet gezegd had, dan had er niet eens over nagedacht.. Als je van alle spellen moet gaan bedenken wat het betekend... Ik vind dat je ook wel erg ver kunt gaan, dan kan je straks helemaal niets meer zeggen.
Link naar reactie
[quote=Anacho]@Elmo, gecondoleerd (F) \r\n\r\n@Ultimate:beetje cru zeggen dat je ff geen spelletjes speelt,behalve\r\n\"grafrovertje\" na iemand met zo\'n verlies sterkte te hebben gewenst ;-)[/quote]\r\n\r\nVind ik wel meevallen hoor. Het staat er onder en ik toon mijn medeleven, anders zou ik twee posts moeten maken, vind ik ook beetje onzin. :lol: (proud) ;-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...