Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

hallo :)\r\n(@reintje: leuke emo)\r\n\r\nen daarnaast doe ik het maar niet.\r\nIk verwijder de advertentie weer gewoon even, zet hem opnieuw online, met de tekst dat ik DUS NIET ga verzenden naar buitenland.. (in het engels dan, want anders begrijpen ze het niet; het gaat hun toch maar om m\'n e-mailadres ;))
Link naar reactie
[quote=avv]@VMSW: met de gevraagde bankgegevens zullen ze betalingen gaan doen, en die rekeningen komen bij jou terecht. Dat is de truc, het gaat niet om de PDA.\r\n\r\ninderdaad, hebberigheid wordt bestraft. En terecht.[/quote]\r\nGelukkig maar dat dat niet kan!\r\nNee, de truc is dat zij je een e-mail sturen, zogenaamd van een bankinstelling, waarin staat dat de oplichter het geld heeft overgemaakt. Net echt zo\'n e-mail. Vervolgens verstuurdt het slachtoffer het bestelde en wacht tot in lengte van dagen op zijn geld.\r\nOok populair:\r\nJe krijgt een cheque waar veelsteveel geld op staat. E-mailtje volgt: foutje! Kun je het verschil even terugstorten!? Voor de moeite wordt je bovendien rijkelijk beloond. Maar na een maand blijkt, na controle, dat de cheque ongedekt/vals is. Mag jij de bank schadeloos stellen.
Link naar reactie
[quote]VMSW: met de gevraagde bankgegevens zullen ze betalingen gaan doen, en die rekeningen komen bij jou terecht. Dat is de truc, het gaat niet om de PDA. [/quote]\r\n\r\nkan wel; mijn bankrekeningnummer opgeven en ergens bestelling doewn waar ze van tevoren al verzenden, en later pas rekening sturen.. er zijn bedrijven die dat accepteren...
Link naar reactie
[quote=avv]Zekers kan dat, navy. Helaas wel.\r\n\r\nEr zijn ook mensen die denken dat een handtekening nodig is bij een creditcard. Ik kan je verzekeren dat dit niet zo is... :-([/quote]\r\nVolgens de deskundigen, wat ìk dus niet ben, kan niemand zomaar geld van je rekening afhalen, tenzij met een vervalste eenmalige incasso. Maar dan krijg je je geld gewoon weer terug. Hoe het met creditcards zit weet ik niet, maar ik geloof dat het daar niet over ging.
Link naar reactie
[quote=Navy][quote=avv]Zekers kan dat, navy. Helaas wel.\r\n\r\nEr zijn ook mensen die denken dat een handtekening nodig is bij een creditcard. Ik kan je verzekeren dat dit niet zo is... :-([/quote]\r\nVolgens de deskundigen, wat ìk dus niet ben, kan niemand zomaar geld van je rekening afhalen, tenzij met een vervalste eenmalige incasso. Maar dan krijg je je geld gewoon weer terug. Hoe het met creditcards zit weet ik niet, maar ik geloof dat het daar niet over ging.[/quote]\r\n\r\nKlinkt goed, maar zo en zo wil ik niks met dat soort landen te maken hebben, al zal hij het storten.\r\nIk geloof er niet in.
Link naar reactie
[quote=Navy][quote=VMSW]Vrééémd: ik heb zojuist m\'n pda op internet aangeboden (ik kreeg een betere aangeboden voor een mooi bedrag), en op marktplaats kreeg ik nu uurtje geleden een bod van 290 euro !!! (ikke betaalde bij een zeer goedkope winkel 270 incl. verzendkosten).\r\n\r\nIk ben benieuwd of dit serieus is, maar anders heb ik nog winst erop gemaakt, op een pda die ik bovendien al 3 maanden heb gebruikt![/quote]\r\nToch niet door iemand die hem wil kopen voor zijn zoon/dochter/ander familielid in Nigeria? \r\nDan is het gegarandeerd SCAM! Niet op reageren: doe je wat ze voorstellen dan ben je èn PDA èn je geld kwijt. \r\nZe gebruiken ook cheques die veel te veel geld waard zijn met het verzoek het verschil terug te storten: niet doen! De cheque blijkt een maand later ongedekt/vals en je bent nòg meer geld kwijt!\r\nKijk [url=http://www.internetoplichting.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?num=1109257503/1230#1230]hier[/url] maar eens![/quote]\r\n\r\nDAt had ik ook met een laptop van 600 waar 1000 op werd geboden. Toen had ik die gast ff gedolt via [url]www.internetoplichting.nl[/url] .Daar was iemand die via de ip adressen in headers de locatie kon nagaan. Die van mij zat in een internetcafe in tel aviv:-P\r\n\r\nMorgen gaan ze m\'n opa in een kunstmatige coma leggen omdat hij te veel pijn heeft :-( . Waarschijnlijk is hij binnen 7 dagen dood(cry)
Link naar reactie
het is misschien eigenlijk niet het juiste moment om dit meetedelen maar een aantal van jullie had er om gevraagd: \r\nIk heb de toets die ik moest halen omdat ik anders van school moest gehaald, een 6,1 niet ruim maar het is voldoende ;-) De andere toets heb ik niet gehaald, een 4,5 voor het gedeelte wat ik had gehert (maar t gedeelte wat ik niet had gehert is op één of andere gekke manier gestegen van een 4,6 naar een 5,9 :-)) dus ik ben allemaal best tevreden\r\n\r\nGroeten\r\n\r\nThijs
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...