Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=Syntax Terror]Ik ken dat.. Ik ben weken bezig geweest met een pc die constant \'irql not less or equal\' meldingen gaf en verschillende STOP codes. Bleek uiteindelijk de printer te zijn, op de een of andere manier is die kapot. Maar ach, voor de verandering weer eens een stuk HP rommel. HP laptops zijn prima dingen, maar de eerste HP printer die langer dan 2 weken blijft werken moet ik helaas nog zien.[/quote]\r\nDie van mij kreeg ik van een klant: heeft 3 jaar op kantoor gedraaid, 2 1/2 in een kast gestaan en nu ruim 2 jaar draait hij bij mij. En er zitten nog 2 cartridges in van de vorige gebruiker! Type? 1200! En toevallig of niet: ook ik heb 2 weken geleden de geleidingsstaaf moeten olieën.
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Ik vind HP-printers wel degelijk; ja, dat van dat druppeltje olie op de glijrail had ik ook ontdekt.\r\nLang een 695c gehad, werd uiteindelijk toch gaar, weggegeven aan een sloop/knutselaar.\r\nNu sinds wat meer dan een jaar een deskjet 3650 voor, ik meen: 60 euri uit de Aldi.\r\nBeetje omslachtig uitlijnen van de inktpatronen, maar erg mooie printresultaten.\r\nVergeleken bij de 695c weegt dit nieuwe ding niets meer.\r\nInktpatronen zijn inderdaad fors duur, maar liggen 1-2x per jaar iets voordeliger bij Aldi.\r\n\r\nDriver: GEDECTEERD, niet de setup gebruikt want anders kreeg ik een partij voor mij nutteloze progs en semi-spyware aan boord die continu aan RAM en CPU vreet. Onderhouds-programma kwam wel keurig mee met de driver. Detectie-pad: 1: taal; 2: driver.\r\n\r\nUSB-printer vind ik 1 nadeel hebben: niet meer in voorkomend geval bruikbaar voor DOS/Basic.
Link naar reactie
ik heb nu al sinds augustus 2000 of 2001 een HP deskjet 840 C werkt nog altijd goed, USB en paralel, aleen kan ik hem op USB niet als netwerkpriner zetten onder XP pro ^o) maar goed, die PC heeft wel een parelel poort en die is voor printers toch? USB is wel leuk maar niet super voor printers vind ik zelf
Link naar reactie
[quote=avv]Waarom zou een Deskjet printer niet gedeeld kunnen worden over het netwerk, Richt? Mijn Deskjet 930c is gewoon aan de server gehangen, en kan door alle PCs op het netwerk worden gebruikt. Net als mijn Brother laserprinter.[/quote]\r\n\r\nMijn HP 3510 idem dito. Ook als gedeelde netwerkprinter
Link naar reactie
printer kan wel gedeelt worden, maar niet als ie op usb zit, dan kun je niet meer op de pc zelf printen maar aleen op de andere pc\'s raar.\r\n\r\nMaare ik heb een probleem, ik heb met een windows instal cd perongelijk mijn C schijf ge formateert en bij 1% uit schrik op reset gedrukt, nu kan ik aleen niks meer, niet booten van de disk of niks, hoe krijg ik dit tegrug??? de partie was ntfs en ik had ntfs snel formateeren gekoosen \r\nplz help, ik heb geen zin om weer 4-5 uur alles teinstaleeren dat heb ik voorigeweek nog gedaan.... mijn data staat (gelukkig) op een anderwe partie
Link naar reactie
[quote=Richt]ik heb nu al sinds augustus 2000 of 2001 een HP deskjet 840 C werkt nog altijd goed, USB en paralel, aleen kan ik hem op USB niet als netwerkpriner zetten onder XP pro ^o) maar goed, die PC heeft wel een parelel poort en die is voor printers toch? USB is wel leuk maar niet super voor printers vind ik zelf[/quote]\r\n\r\nMoet toch eigenlijk wel kunnen; ik denk wel dat je dan op ALLE pc\'s de driver voor de printer moet installeren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...