Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote]schandalig, dit moet van internet af!!!!!!! \r\nZeer vrouw onvriendelijk\r\n\r\nGegroet een blondje[/quote]\r\n\r\nUhmm Ik weet van nix :-S , ik heb dit berichtje niet geplaatst. \r\n\r\nHet was wel een vrouw die het geschreven heeft want er zit er hier eentje helemaal te glunderen en erg happy met zich zelf haha
Link naar reactie
Voor de Oblivion spelers, nog 2 aanraders:\r\n\r\n[url]http://www.tessource.net/files/file.php?id=2182[/url]\r\n[url]http://www.tessource.net/files/file.php?id=2210[/url]\r\n\r\nDownloaden, uitpakken naar je Oblivion/Data map en klaar. Beide bevatten verbeterde versies van de originele textures die gebruikt worden voor landschap dat ver weg te zien is. Normaal gesproken ziet dat er behoorlijk wazig uit, met de nieuwe versies is dat een stuk minder. Voor zover ik heb kunnen merken gaan de prestaties van het spel er niet merkbaar door naar beneden. :D\r\n\r\nEdit: Stomme typo.. :-$
Link naar reactie
Nou, bij de computer van mijn ouders is eindelijk het mysterieuze uitval probleem opgelost...... een jaar lang viel de computer elke dag wel een paar keer zomaar uit met de melding \'irql not less or equal\' \r\n\r\nwat bleek nou: er was iets fout met de drivers van het toetsenbord :-S :-S :-S \r\nen daarom moet maar meteen de hele computer uitvallen ^o) ^o) :-S :-| :-#
Link naar reactie
Hm.. ik ben klaar met de proefwerken deze week..\r\n> speeeeedy, als je die foutmelding bij google intypt, weet ik 99% zeker dat je een grote lijst krijgt van zeer veel oplossingen ;)\r\n\r\n\"Deze fout wordt doorgaans veroorzaakt door een niet goed funcionerend stuurprogramma (device driver). Gebruik de laatst bekende juiste configuratie (al;s u over deze optie beschikt) om de juiste versie van het stuurprogramma te herstellen. Bezoek de website van uw leverancier om een bijgewerkte versie van het stuurprogramma te downloaden\"
Link naar reactie
Ik ken dat.. Ik ben weken bezig geweest met een pc die constant \'irql not less or equal\' meldingen gaf en verschillende STOP codes. Bleek uiteindelijk de printer te zijn, op de een of andere manier is die kapot. Maar ach, voor de verandering weer eens een stuk HP rommel. HP laptops zijn prima dingen, maar de eerste HP printer die langer dan 2 weken blijft werken moet ik helaas nog zien.
Link naar reactie
Ik ben zelf een enorme fan van de oude 600-serie. Niet kapot te krijgen.\r\nJa, ik heb er genoeg staan van mensen die zeiden dat hij kapot was, maar even wat olie op de geleidende metalen staaf, zodat het patroon weer soepeltjes loopt, en de printer doet het weer.\r\nHeb het inmiddels 4x gehad, bij verschillende printers die \'kapot\' waren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...