Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote]IPX is meestal wel makkelijker, als ik me goed herinner; bij spellen zag je \"de games\" meteen, en hoefde je niet een ip/naam in te vullen.. of hoeft dat bij die tcp/ip ook niet (bij local uiteraard).. dat is mijn evaring ermee namelijk......[/quote]\r\nIs een beetje afhankelijk van het spel, maar 99% van de spellen ziet de LAN server meteen, zonder dat je ip´s hoeft in te vullen. Ligt eigenlijk niet aan het protocol, maar aan het spel.
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Zojuist m\'n profielkeuze ingeleverd...\r\nNatuur & Techniek en Natuur & Gezondheid\r\n\r\nOfficieel:\r\nNatuur & Techniek (Natuurkunde1,2 Scheikunde1,2 Wiskunde B1,2)\r\n+ Latijn + Economie 1,2 + Biologie 1,2\r\n\r\nPrachtprofiel, vind ik.. :), volgend jaar kan ik daarmee gaan werken ;)\r\n\r\n-------------------\r\n\r\nHeeft iemand evaringen met het merk X-gear? (computerbehuizingen o.a.)\r\nIemand (soort van klant van me) wil een computer bij mij kopen met een behuizing van het merk X-gear (ook voeding). Ziet er mooi uit; lage prijs en ook nog een 400 watt-voeding. Echter ben ik bang voor een stofzuigermodel of een onstabiele voeding. Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen?
Link naar reactie
Error \r\nThe forum you have chosen does not exist. \r\n\r\n :lol: (proud) ([url]www.miamistreetracing.com[/url] ofzo)\r\n\r\nstom forum die de keten wil verbreken.. diegene ervoor moet ff weten dat het anders stopt.. dus eigenlijk moet die even die ander overslaan.. maar die weet dat mss nog niet :(
Link naar reactie
[quote=VMSW]Zojuist m\'n profielkeuze ingeleverd...\r\nNatuur & Techniek en Natuur & Gezondheid\r\n\r\nOfficieel:\r\nNatuur & Techniek (Natuurkunde1,2 Scheikunde1,2 Wiskunde B1,2)\r\n+ Latijn + Economie 1,2 + Biologie 1,2\r\n\r\nPrachtprofiel, vind ik.. :), volgend jaar kan ik daarmee gaan werken ;)[/quote]\r\nIk doe Natuur + Gezondheid + Informatica + Latijn\r\n\r\nJij hebt zowat een alles in een :-O\r\nNT (Natuurkunde12, scheikunde12, wiskundeb12), NG (biologie12), EM (economie 12), CM (latijn)\r\n\r\n\r\n[quote=sjouwer][quote=elmo]lol,hoeveel fora moet ik nog langs :mrgreen:[/quote]zijn er dacht ik genoeg om 2 avonden kompleet bezig te zijn . dus ga je gang[/quote]\r\nLigt aan de snelheid van je internetverbinding :mrgreen:
Link naar reactie
@RIN :S echt niet hoor; ik heb alleen de bètaprofielen beiden + eco + latijn\r\nIk heb geen aardrijkskunde, culturele en kunstzinnige vorming, duits, frans, geschiedenis, wiskunde a, grieks....... \r\n\r\nTrouwens, kan jij informatica??.. wij hebbe niks met computers, en ook geen leraren die uberhaupt goed met een computer kunnen omgaan... alleen de sysbeheerder, maar ja, die is geen leraar (en heeft het al fulltime + 2 stagaires (altijd)) druk..\r\n\r\nO ja, ik heb nog wat leuks beleefd vandaag:\r\nEen leraar belde me op, en m\'n vader nam de telefoon aan. De leraar stelde zichzelf aan hem voor, en zei dat hij mij wou spreken.. M\'n vader zo naar mij toe, van: heb jij problemen op school, of lage cijfers ofzo, waar ik niet van weet?\r\nNja, ik krijg die leraar, ik ken die leraar niet eens, en die blijkt een computerprobleem te hebben.. tja :p, ik krijg z\'n vrouw zelfs te spreken (die weet wat meer over computers ;)). Hehe.. heel gezellig :p, een leraar die belt met computerproblemen, die ik niet eens ken..
Link naar reactie
[quote=VMSW]@RIN :S echt niet hoor; ik heb alleen de bètaprofielen beiden + eco + latijn\r\nIk heb geen aardrijkskunde, culturele en kunstzinnige vorming, duits, frans, geschiedenis, wiskunde a, grieks....... \r\n\r\nTrouwens, kan jij informatica??.. wij hebbe niks met computers, en ook geen leraren die uberhaupt goed met een computer kunnen omgaan... alleen de sysbeheerder, maar ja, die is geen leraar (en heeft het al fulltime + 2 stagaires (altijd)) druk..[/quote]\r\nBedoelde meer dat je van alles wat hebt. :-P\r\n\r\nInformatica is hier niet meer dan met Frontpage een HTML website in elkaar knutselen en weten wat Internet Explorer is. Stelt niet veel voor. :-P
Link naar reactie
[quote=VMSW]Alsnog RIN, dat heb ik niet :(.. liever dat dan een ander vak (jij hebt denk ik ongeveer evenveel uur..).\r\nTrouwens, kan je lekker computers proberen te hacken, of net send * doen :) :mrgreen:[/quote]M\'n urenlijstje (heb maar ff ingescand):\r\n[url=http://img339.imageshack.us/img339/4432/p60723207mv.jpg][img]http://img339.imageshack.us/img339/4432/p60723207mv.jpg[/img][/url]\r\n\r\nUitleg:\r\n| Vak | Verplicht vak / vak zit in profiel / vak is keuzevak | Aantal slu (studielasturen) per jaar
Link naar reactie
[quote]Informatica is hier niet meer dan met Frontpage een HTML website in elkaar knutselen en weten wat Internet Explorer is. Stelt niet veel voor.[/quote]\r\nBij mij was het HTML met Kladblok, eigenlijk het beste begin, zo wordt je automatisch verplicht om ook echt wat van HTML af te weten. Verder was het een programma maken in Visual Basic en de leraar uitleggen wat je met HTML kan doen en hoe je bepaalde dingen moet doen. (Een link in een nieuw venster openen, zelfs zoiets wist die leraar niet. :-S )\r\nOh ja, en uitleggen hoe de pc waarop de beamer zat werkte.. :mrgreen:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...