Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=Richt]wat vinden jullie van MSN plus? dee een zegt dat het aleen maar rrommel brengt en spware en trojans, de ander vind het \"cool\" \"vet\" ...\r\nik ben van mening dat het gewoon bagger is en dat je het beeter niet kunt instaleeren, aleen mijn roertje wil het zonodig omdat zijn n00b vrienden het ook hebben[/quote]\r\nVoordelen: Je kunt geluiden versturen, kleuren in je naam doen, en nog paar van die leuke - maar zinloze - dingen.\r\nNadeel: Als je hem mét sponsor installeer krijg je allerlei troep, doe dat dus ZONDER sponsor.
Link naar reactie
[quote]wat vinden jullie van MSN plus?[/quote]\r\nDaar heb je MSN voor nodig, dus automatisch bagger. (A) :-P \r\n\r\nNet trouwens even de nieuwste \"Weekly build\" van Opera9 geïnstalleerd, start bij mij sneller dan Firefox en pagina´s laden ook sneller, dat belooft wat voor de definitieve versie. :D \r\nOok leuk, je kan nu CSS sheets voor sites maken en deze laden in plaats van de CSS sheets van de site zelf. Voor iedere site kan je een andere maken, dus hoef je je nooit meer te irriteren aan het kleurgebruik van een site. :mrgreen:
Link naar reactie
Vandaag ook even C&C: The first decade meegenomen.. Installeerde op mijn laptop prima, op mijn gewone pc moest ik de dvd er eerst 6x opnieuw indoen voordat ie eindelijk doorhad dat setup.exe gewoon een windows programma is.. Kreeg steeds de melding \"This is not a win-32 application\". :-S \r\n\r\nMaar wel leuk om ook de oudjes weer eens te spelen. :D \r\n\r\n\r\nAlleen jammer dat ze niet meteen even TCP/IP ondersteuning in de oudere spellen hebben ingebouwd, IPX werkt voor geen meter. 8-)
Link naar reactie
[quote=Richt]en syntax : ja msn is bagger ben ik met je eens, maar hoe ik ook probeer ik krijg mijn vrienden niet op google talk of jabber :-([/quote]met een nadruk op MSN8.0... die is helemaal bagger... ik zit hier nog met 7.0... en als msn 6.2 niet eruit was gegaan.. dan had ik die waarschijnlijk nogsteeds erop staan :)\r\n\r\ndoe mij maar IRC (mIRC met nonamescript :) )
Link naar reactie
[quote=Richt][quote=Thijs][quote=Syntax Terror]\r\n\r\n\r\nAlleen jammer dat ze niet meteen even TCP/IP ondersteuning in de oudere spellen hebben ingebouwd, IPX werkt voor geen meter. 8-)[/quote]\r\n\r\nEn nu in het Nederlands svp[/quote]\r\ndit is toch nederlands??[/quote]\r\n\r\nBegrijpelijk Nederlands :lol: Dan snap ik misschien wat je bedoelt :-P
Link naar reactie
[quote=Thijs]Begrijpelijk Nederlands :lol: Dan snap ik misschien wat je bedoelt :-P[/quote]\r\nUhm, wat snap je er niet aan dan? De oudere C&C spellen hebben geen ondersteuning voor het TCP/IP protocol, alleen voor IPX.. En dat werkt niet fijn onder XP.\r\n\r\nAls je nou de betekenis van TCP/IP en IPX niet weet, dan moet je dat gewoon zeggen.. :-P :-P \r\nTCP/IP is het protocol dat tegenwoordig voor de communicatie tussen pc´s in netwerken wordt gebruikt, IPX was daar de voorloper van. Om het even kort door de bocht te zeggen. :-)
Link naar reactie
[quote=Syntax Terror][quote=Thijs]Begrijpelijk Nederlands :lol: Dan snap ik misschien wat je bedoelt :-P[/quote]\r\nUhm, wat snap je er niet aan dan? De oudere C&C spellen hebben geen ondersteuning voor het TCP/IP protocol, alleen voor IPX.. En dat werkt niet fijn onder XP.\r\n\r\nAls je nou de betekenis van TCP/IP en IPX niet weet, dan moet je dat gewoon zeggen.. :-P :-P \r\nTCP/IP is het protocol dat tegenwoordig voor de communicatie tussen pc´s in netwerken wordt gebruikt, IPX was daar de voorloper van. Om het even kort door de bocht te zeggen. :-)[/quote]\r\nDus : IPX is traager dan TCP/IP
Link naar reactie
gekwordikervan; wat is je msn? :p of is die niet \"openbaar\" (ja, niet schrijven hier op forum hoor!! (ikke heb een msn-logo onder m\'n bericht ;)).\r\n\r\n8.0 vind ik zelf beter/leuker..\r\n\r\nIPX is meestal wel makkelijker, als ik me goed herinner; bij spellen zag je \"de games\" meteen, en hoefde je niet een ip/naam in te vullen.. of hoeft dat bij die tcp/ip ook niet (bij local uiteraard).. dat is mijn evaring ermee namelijk......
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...