Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=Gekwordikervan]Overigens niet om even te zaniken, maar wat een knap irritante reclame staat er links en hierboven van het forum. Die van Power Unlimited met die kogel gaten daar moet je echt niet te lang naar kijken als je migraine hebt, zeg :-S ^o)[/quote]\r\n\r\nZie jij nog reclame dan? Bijna alle vaste bezoekers hier hebben een trucje uitgehaald met hun host-bestand waardoor we geen last hebben van reclame....\r\n\r\n[url]http://forum.faqman.nl/messages/23964/39355.html?#POST125947[/url]
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=reintje][quote=Gekwordikervan]Overigens niet om even te zaniken, maar wat een knap irritante reclame staat er links en hierboven van het forum. Die van Power Unlimited met die kogel gaten daar moet je echt niet te lang naar kijken als je migraine hebt, zeg :-S ^o)[/quote]\r\n\r\nZie jij nog reclame dan? Bijna alle vaste bezoekers hier hebben een trucje uitgehaald met hun host-bestand waardoor we geen last hebben van reclame....\r\n\r\n[url]http://forum.faqman.nl/messages/23964/39355.html?#POST125947[/url][/quote]\r\n\r\nIk ga daar wel eens naar kijken na een paar imigrans en naramics en als de kleine man met die hele grote hamer slaapt. Want ik word helemaal debiel van dat kereltje in mijn hoofd. \r\n :^)
Link naar reactie
Ik heb ook een keer zo\'n standaard lijst gedownload, maar toen kon ik ook niet meer op sites van OneStat en WebStats4U ofzo komen. Dat vond ik jammer, is soms wel eens leuk om op die sites statistieken van sites die je bezoekt te bekijken. Toen heb ik hem dus weer flink ingekort, en het forum is iig nog wel rustig.
Link naar reactie
[quote=Eagle_Erwin]Ik heb ook een keer zo\'n standaard lijst gedownload, maar toen kon ik ook niet meer op sites van OneStat en WebStats4U ofzo komen. Dat vond ik jammer, is soms wel eens leuk om op die sites statistieken van sites die je bezoekt te bekijken. Toen heb ik hem dus weer flink ingekort, en het forum is iig nog wel rustig.[/quote]\r\n\r\nIdd kan geen nedstat meer bezoeken, hoe kan ik dat weer verhelpen?
Link naar reactie
[quote=Thijs][quote=Eagle_Erwin]Ik heb ook een keer zo\'n standaard lijst gedownload, maar toen kon ik ook niet meer op sites van OneStat en WebStats4U ofzo komen. Dat vond ik jammer, is soms wel eens leuk om op die sites statistieken van sites die je bezoekt te bekijken. Toen heb ik hem dus weer flink ingekort, en het forum is iig nog wel rustig.[/quote]\r\n\r\nIdd kan geen nedstat meer bezoeken, hoe kan ik dat weer verhelpen?[/quote]\r\n\r\nVolgens mij gewoon door de verantwoordelijke regels weer uit het hostbestand te halen.... (bestand openen met kladblok en zoeken op nedstat....)
Link naar reactie
wat vinden jullie van MSN plus? dee een zegt dat het aleen maar rrommel brengt en spware en trojans, de ander vind het \"cool\" \"vet\" ...\r\nik ben van mening dat het gewoon bagger is en dat je het beeter niet kunt instaleeren, aleen mijn roertje wil het zonodig omdat zijn n00b vrienden het ook hebben
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...