Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Vandaag weer iets leuks meegemaakt: We zaten met een man of 30 in een computerzaal, loopt de begeleider tegen de nood-schakelaar aan (je weet wel, zo\'n grote rode), waardoor bij iedereen de pc uit ging. Vervolgens moest er iemand met een sleutel komen om de schakelaar weer om te zetten. (Situatie: Wij op de 10e \r\nverdieping, man met sleutel moet van vloer 1 komen :-S)\r\nMaar goed, na 5 minuten ofzo, er is weer spanning! Voor 10 seconden, omdat ze nog met die schakelaar bezig waren, en hij weer inklapte. Toen wist de man met de sleutel het ook niet meer, en moest er weer iemand anders komen om het op te lossen. Maar uiteindelijk, na een \'pauze\' van 10 minuten konden we weer verder.\r\n\r\nDe begeleider probeerde zich nog te redden:\r\n\r\n\"Iedereen zijn werk opgeslagen? Zo niet, altijd even Ctrl + S gebruiken, dan gaat het niet fout. Ik heb het hier ook al meerdere malen gehad dat ik bezig was en de zaak viel uit.\"\r\n\r\nAlsof het dan zijn schuld ineens niet meer is :-S
Link naar reactie
Beetje laat; ik mag laatste tijd niet echt op computer :p, ik ga dan dus op m\'n pda @school.. maar om een of andere reden mag ik een week lang niet op de computer..\r\nForum volg ik nog half, maar op een PDA-schermpje is dat wel klein, al past de website zich WEL aan, bij zo\'n resolutie, dat is wel goed gedaan ;).. eigenlijk kan ik alles, al liep hij de vorige keer vast toen ik een bericht wou plaatsen..\r\nGetypt met m\'n mini-vitruele toetsenbordje, en dat is een werk!!, nou, mislukt :(\r\n\r\n@thijs: :-( succes.. trouwens: een tas (eastpack) heeft 30 jaar garantie; ritsproblemen heb ik ook gehad, en gewoon nieuwe gekregen :)\r\n\r\n@snappie: UPC heeft wél BBC, kpn niet!\r\n\r\nHm.. ik heb NOOIT problemen gehad met dit forum.. nog nooit!\r\n\r\n@tommel ;), jij bent hier amper, in deze topic eigenlijk :), hm.. als je die injection maar niet gebruikt
Link naar reactie
whaha vandaag lachen op school. Had vaardigheid labaratotium veiligheid en ik moest een lokaal controleren of daar alle voorschriften werden nageleefd, vond een paar gebreekjes:\r\n\r\n-Hoofdafsluter gas was moeilijk te bereiken\r\n-Gasmasker buiten bereik doordat te hoog opgehangen.\r\n-De jaarlijkse controle en onderhoud van de zuurkasten is het laatst gedaan in 1991\r\n-De brandblussers hadden twee maanden geleden onderhuidsbeurt nodig.\r\n\r\nMoest ik dus van mijn leraard, de leraar van dat lokaal (die daar verantwoordelijk voor is) daarop aanspreken, staat nogal wijsneuserig: \"meneer de veiligheid van uw lokaal is niet in orde, dit en dat en dat is er mis\" leraar: \"heb je al eens in het lokaal van je eigen leraar gekeken\"\r\n\r\nDe pot verwijt de ketel...
Link naar reactie
[quote=Syntax Terror][quote=TommelMOD]ik ga namelijk rond door het leven als \"InjecTioN\"[/quote]\r\nJe internet leven mag ik hopen? Of ga je me vertellen dat je ook nog een RL (Real-Life) hebt? :mrgreen:[/quote]\r\nhahaha :P tuurlijk niet.. normaal ga ik als een gewoon mens door het leven.. mooie vriendin.. speel mooi gitaar.. computers voor andere mensen repareren.. school.. etc.. :)\r\n\r\n[quote=Syntax Terror]Weet iemand trouwens een stil alternatief de standaard koeler van een ati radeon X800Pro? Die standaard koeler lijkt wel een helikopter.. :-([/quote]\r\n[url]http://www.techzine.nl/exreviews/6182[/url] dit vindt ik persoonlijk een zeer goede koeler...\r\n\r\nals je nog een beter alternatief wilt... dan zijn PELTIERS goede oplossingen... je moet ze zelf nog wel koelen.. maar t koelt een CPU tot onder de 20 graden volgens mij.. :) GPU\'s zou ook gewoon kunnen... dit wordt een mooi projectje van mij :)
Link naar reactie
Foutje! :evil: \r\nVanmorgen dus vroeg naar de buurtbus, want die mag, na 2 dagen carnaval, weer gaan rijden. Heeft al die dagen de binnenverlichting gebrand: accu leeg! Dus ik moest, in afwachting van een reddende engel met startkabels, de diepvriesbus van ijs en bevroren sneeuw ontdoen. Voorruit met lauwwarmwater gedaan omdat de ruitenwissers in een dik pak ijs zaten.\r\nUiteindelijk is de bus met maar 5 minuten vertraging toch vertrokken. Mij met bevroren handen achterlatend. :-( \r\nMaar toch: een goede morgen!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...