Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

@ speedy : moet je dan om je onderzoek compleet temaaken niet nog testen met een vrouw van 45 en een man van 80?\r\n\r\n#########\r\n\r\n[url]http://tweakers.net/nieuws/41276[/url] weg met onze privacy, een een keer alles door de plee, het is een schande!\r\n\r\n#########\r\n\r\now en btw, ik heb een nieuw keybord en muis een [url=http://www.trust.nl/products/product.aspx?artnr=13972]Trust 3011A wireless optical deskset[/url] werkt goed en erg fijn, een aanrader
Link naar reactie
Muizen van Trust ftw! :-P \r\n\r\nIk hoor mensen er altijd over zeuren, maar die van mij doet het anders prima.. Draadloos/optisch met oplader.. Was destijds voor dat soort muizen spotgoedkoop, maar hij werkt nog steeds prima. :-) \r\n\r\nEn ach, zo erg is dat onderzoek toch niet opgesteld? Maurice \"extrapolatie\" de Hond doet het ook zo, en daar hoor je SBS6 ook niet over klagen. (A)
Link naar reactie
Nou, we moeten een pilot onderzoek doen... dat houdt in dat je gewoon een paar voorbeelden neemt om je onderzoeksvraag en je hypothese een beetje goed te krijgen....... het echte onderzoek moet zo gaan:\r\n\r\nOnafhankelijke variabelen:\r\n• Hoe druk het is ( als het drukker is is het logisch dat je dichter bij elkaar staat)\r\n• Geslacht (mannen die dichtbij vrouwen gaan staan veroorzaken waarschijnlijk angst)\r\n• Uiterlijk (vriendelijke mensen worden waarschijnlijk eerder geaccepteerd dan bijvoorbeeld punkers)\r\n• Tijdstip (‘s nachts om 12 uur is het natuurlijk enger als er iemand bij je gaat staan)\r\n• Leeftijd\r\n\r\nAfhankelijke variabelen: hoe de mensen reageren\r\nCondities zijn: Alle mogelijke combinaties van druk/ niet druk, ‘s nachts/ overdag, Bedreigend uiterlijk/ vriendelijk uiterlijk. De leeftijd en het geslacht van de onderzochten en de leeftijd, het geslacht en het uiterlijk van de onderzoeker\r\nSteekproef: Elke 5e persoon die bij de bushalte komt bij het Hereplein in Groningen\r\nWanneer: overdag om 2 uur en ‘s nachts om 11 uur
Link naar reactie
hehe :p speeedy.. is gelukt dus :p\r\n\r\nTrouwens, ik heb nu ook een trustmuis (draadloos & optisch voor 29,95 dacht ik).. Eerst was het een tobo + muis voor 29,95, maar die was na een maand alweer aan garantie toe. Zelfde type hadden ze niet, dus koos ik alleen maar een muis. Kan ook.\r\nTobo is niet draadloos (vind ik onnodig), en heb ik voor 5 euro gekocht op de HCC ;)
Link naar reactie
[quote=Speeeedy]• Uiterlijk (vriendelijke mensen worden waarschijnlijk eerder geaccepteerd dan bijvoorbeeld punkers)\r\n• Tijdstip (‘s nachts om 12 uur is het natuurlijk enger als er iemand bij je gaat staan)[/quote]\r\n\r\nWerkt het best als je je zelf natuurlijk als punker verkleed :mrgreen: \r\nBen benieuwd of er nog schokkende uitslagen komen.\r\nk zal vandaag ook es dicht tegen me baas aan gaan staan .. je krijgt de uitslag ;-) (ps bushalte kan ik niet verzekeren hihi)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...