Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=Drentsig]uitval is niet fijn! Ik heb daar (gelukkig) geen last - meer - van. Bleek een slechte verbinding van het modem toen te zijn. Keurig opgelost door @home overigens. Misschien is de noordelijke verbinding stabieler ;-)[/quote]\r\n\r\nAfkloppen hier.... Ik ben ook een noordeling met @home... Veel ellende gehad met de verbinding... Ik durf het bijna niet te zeggen....(da\'s de goden verzoeken) de laatste tijd gaat het vrij goed.....
Link naar reactie
Beste mensen,\r\n\r\nIk ben voor mijn neefje een oude pc aan het leeghalen en klaar maken voor gebruik zodat ik hem aan mij kan geven. Het is een oude Pentium II met 350 Mhz, een oud bakje ik weet het, maar hij zou er toch blij mee zijn. Helaas heb ik moeten constateren dat de geluidskaart dood is :-( Mn vader en ik hebben geen zin om tientallen euro\'s voor een geluidskaartje te betalen. Heeft één voor jullie misschien nog een geluidskaartje liggen. Het hoeft egt geen goede te zijn, als t maar geluid produceert ;-) Verzendkosten ben ik bereid te betalen, mocht je toevallig in de buurt wonen n og beter ;-)\r\n\r\nMocht iemand iets hebben liggen neem dan contact met me op (zie profiel)\r\n\r\nGrtz\r\nThijs
Link naar reactie
Hmm, Soundblaster 16 toevallig? Blijft een geweldige kaart, nooit problemen mee gehad, goed geluid.. Heb ik nog steeds in een pc´tje zitten die ik hier heb staan.. Moet dat ding alleen nog steeds eens opknappen. *-) \r\n\r\n[quote]ADSL2 kan nog niet eens hier dus ik zit nog vast aan @home [/quote]\r\nADSL2? Mag van mij nog een heel poosje duren voordat ze dat aanleggen. Midden in de Randstad wonen en dan nog te ver van een centrale te zitten om er nut van te hebben.[img]http://www.syntax-terror.nl/Faqman/shrug.gif[/img]\r\n\r\nWel nieuwe apparatuur moeten aanschaffen en minieme snelheidswinst krijgen.. :-@
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...