Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hehe, ik kan niet wachten op TES 4: Oblivion.. Komt eind maart in de winkels en gelukkig nog geen Vista voor nodig. :D \r\n\r\nMorrowind was al geweldig, meteen opgepikt in de winkel toen ie uitkwam, net als de uitbreidingen. Alleen jammer dat het een behoorlijk instabiel spel is, maar het is het enige spel dat ik dusdanig goed vind dat ik dat op de koop toeneem.. Menig ander spel is voor kleinere bugs in de verdomhoek terechtgekomen.. :-P \r\n\r\nIk vraag me trouwens nog steeds af wie die naam (Vista dus)verzonnen heeft.. Lijkt wel een of andere Disney naam, geen geschikte naam voor een professioneel(??) besturingssysteem. :-S \r\n\r\n\r\nEnnuh: Succes! Eindelijk de nieuwste Linux kernel in Slackware aan de praat gekregen.. Als ik nou ook nog eens wist wat ik bijna een week lang fout heb zitten doen.. :mrgreen:
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Ik dacht dat het aan firefox lag, dus die heb ik er compleet af gedonderd (ook uit register en alles (proud) ).\r\nEn zit dus nu weer met IE te pielen (is weer effe wennen :mrgreen: )\r\nBevalt eigenlijk óók wel :-P :-P \r\nMahja dat hielp dus eigenlijk ook niet. :-S \r\nZet straks firefox wel weer terug.\r\n\r\nWat zit ik eigenlijk slap te ouwehoeren hier zeg (proud) (proud) (proud)
Link naar reactie
Goede avond.....voor onze Nederlandse lezers Goede morgen...\r\n\r\n\r\nIk heb ook nergens last van maar goed ik ben net binnen. Werkl met FF en soms met IE. \r\nVind wel dat de site langzamer word met laden van sommige forum topics. B.V. \"raad de film\" \r\nwaarschijnlijk door al die plaatjes dat het toch ietsie te veel word maar goed. \r\n\r\nIk ga een happie warm eten en dan duikel ik me nest in. Wat jullie.....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...