Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hm.. voornamen heb ik ook geen problemen mee, achternamen wel ja :p.. maar ook iets anders: al gebruikt iemand een voornaam (ik gebruik het toevallig, perongelijk of omdat \'t persoonlijk is), ik denk dat het vaak zelfs een raadsel is \'wie die bep of koos nou weer is\'... Nja, mijn mening, ultimate vind \'t blijkbaar niks. E-mailadressen ben ik zo en zo tegen, aangezien dat vaak ook voor spam enz. gebruikt wordt.. voornamen heb je \'bijna praktisch niks aan\'.\r\n\r\n@RIN: idd
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

@Speeeedy\r\nGefeliciteerd!! Heel veel plezier ermee, en raak hem nooit meer kwijt!\r\n\r\n@Syntax\r\nIk gebruik het al heeel lang. Volgens mij heb ik het hier toen ook al een keer gepost, dat het zo geweldig was. Ik doe nu een stuk langer met de accu (tot wel 6 uur ipv 3 uur), door de lagere kloksnelheid en de lage voltages (ongeveer 1V minder dan normaal, en nog steeds stabiel. Ga nog een keer de grenzen opzoeken)
Link naar reactie
[quote=Eagle_Erwin]Iets anders, wel leuk vind ik zelf:\r\nM$ kwam gister weer met een reeks updates, en een bug in windows zorgde ervoor dat ik dit kon creëeren. Als ik meer tijd en zin had gehad, had ik zo\'n beetje elke 20 seconden zo\'n nieuw schildje kunnen laten verschijnen. Ziet er wel erg opdringerig uit vind ik zelf. :-P[/quote]\r\nleuk, dat is nu windows ;-)
Link naar reactie
Tja, RIN bedoelde het waarschijnlijk om te laten zien hoe erg het is, maar de meest5e hier (waaronder ik ook) vinden het juist NIET LEUK zoiets te zien.. meestal kijken juist de mensen die dit leuk vinden, of zelf doen naar dit soort filmpjes, en niet diegene die dit erg vinden... of ligt\'t aan mij?\r\nLiijkt me juist de avontuurzoekers, en mensen die dat \'kicken\' vinden..\r\n\r\nnja, RIN bedoelde het waarschijnlijk wel hetzelfde als dce rest van de meningen hier..
Link naar reactie
[quote=redder_in_nood]\r\n***Link verwijderd door Modje na diverse mails***\r\n\r\nWat zijn sommige mensen toch ook enórme schurken!! :-@ :-@ :-@ \r\nJe hebt schurken, maar je hebt ook hele erge schurken. :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ \r\nMoet je zien (als je er niet tegen kan is het beter dat je het niet ziet): [url]http://www.verwijderddoorModje.nl[/url]\r\nEen beest leeft nog, en ze halen gewoon de huid af van dat dier terwijl hij nog leeft!!!\r\nDat is toch zielig? (cry) (cry) (cry) (cry) (cry) :-@ :-@ :-@\r\n\r\nKunnen ze wel, tegen zo een weerloos dier. :-@ :-@ :-@[/quote]\r\n\r\n\r\nIk heb je link gezien, ik weet dat dit bestaat, ik kan er wel om janken. (heb ook gejankt door deze beelden, en ik ben echt wel wat gewend, maar dit?)\r\n\r\nIk vind deze link niet geschikt voor dit forum, (hoewel??)\r\nIk weet het eigenlijk niet, laat het maar aan modje over.\r\n\r\nJe zou de link door moeten sturen naar de stumpers die bont dragen, en/of verkopen, of naar de politiek ofzo.\r\n\r\nIk begrijp dat je iets aan de kaak wilt stellen en dat is prima, maar of een computerforum daar de geschikste plaats voor is, mwa.\r\n\r\nToch voor jou een (Y) en een (F) \r\n\r\nMazzel.
Link naar reactie
Ik vind\'t een zeer agressieve column.\r\n\r\nHet blijft de gedachtengang (frustraties - zie ook eerdere columns) ve individu, die graag alles en iedereen over 1 hoop gooit (in\'n rechtsstaat, by the way....).\r\nAan de andere kant (al kaida ed...), heb je ook\'n paar goeie oproerkraaiers, die precies weten wat de gevoelige plekken zijn en het volk mooi weten op te hitsen. \r\n\r\nIn de middeleeuwen hield men\'t volk dom door\'t geloof, tegenwoordig gebruikt men\'t geloof om de economische problemen (lees: door de stijgende vraag naar (zeer beperkte) olie, is het onmogelijk om\'n prognose te maken wat betreft de huidige olievoorraden) op te lossen. Die zijn\'r niet.\r\nD\'r zijn wel zat alternatieven, maar geen vervanging....\r\nAlles wordt duurder, steeds meer bekrompen wetten, geen veilig gevoel, teveel regels, weinig inbreng, angst....minder zelfvertrouwen....woede uitlatingen...\r\nNegatieve gevoelens, die wil je niet...\r\nDe beste manier is dan om een oerschreeuw te geven, \"hard\" tegen\'n boksbal te slaan, een land aanvallen onder valse voorwendselen, alles van je af te schrijven.....weg....achterblijven met positieve....mooie...zaligmakende...gelukkige, gedachte\'s.....\r\n(liar) (liar) (liar) Je lost niets op!\r\n\r\nWake Up And Smell The Coffee!\r\nOmdat de president van de usa, kortzichtig is(nu d\'r geen geld meer is voor z\'n binnenlandse problemen, omdat hij (\"He Threatened My Daddy\") dom handelt), staan ze ook niet meer achter George \"kan iemand me uitleggen wat prioriteiten zijn\" Bush,\r\nook de Amerikanen zijn weer nuchter geworden. :twisted: \r\n\r\nHet zou Bush wel \"toevallig\" heel goed uitkomen als we (Europa) ook verwikkeld zouden zijn in z\'n geldverslindende probleempjes,\r\nzodat we straks, met precies dezelfde economische problemen zitten (we kunnen wel bvb \"meer blauw op straat\" willen, maar moeten dan wel goed beseffen dat al ons geld in\'t buitenland wordt weggeschoten) als de Amerikanen.\r\nDe Chinezen lachen zich rot, ze hebben op dit moment\'n alles verpletterende economiegroei....\r\n\r\nMijn mening is: \r\nLaten we ons concentreren op dingen zoals technologie, vooruitgang, ontwikkeling, ed....\r\nVoor je het weet, is Chinees (1.3 miljard inwoners) niet de tweede, maar je moedertaal. *-) :mrgreen: (ik overdrijf, probeer wat meer drama-effekt te creeeren...)\r\nIndia (1.1 miljard inwoners) heeft sinds\'n aantal jaren ook kernenergie en genoeg geleerden. \r\nAls dat land, een goede alternatief voor olie ondekt, dan mag je d\'r vanuitgaan dat de Europese en wankele Amerikaanse economie, zware klappen te verduren krijgt....\r\n\r\nAls we ons concentreren op de rotte appels (los van het geloof), en deze verwijderen, \r\ndan kunnen we ons concentreren op\'n grotere, misschien wel\'n nog reeelere probleem,\r\nNiet omvergelopen willen worden door:\r\n- sterk ontwikkelende landen (in ontwikkeling :mrgreen: )\r\n- natuurrampen (de zeespiegel stijgt, terwijl we gasbellen leegzuigen, waarschijnlijk gaan we straks weer naar steenkool graven,....).\r\n\r\nSterker nog, andersgelovigen hebben zeer weinig te maken met m\'n dagelijkse problemen....\r\n\r\nZo, nu ff\'n tequilaatje.\r\n\r\n[quote]Een beest leeft nog, en ze halen gewoon de huid af van dat dier terwijl hij nog leeft!!! [/quote]M\'n maag is nog steeds spastisch van die beelden, walgelijk +o(\r\nThanX for Nothing.
Link naar reactie
ST: idd.. maar ik zie er wel weer naar uit dat er wat meer op de PC komt.\r\nZelf speel ik -100% eerlijk- minder dan 1% van de tijdd dat ik op de computer zit spellen.. m\'n broertje 99,5% (meestal op X-BOX).. oftewel: nogal verschillend.. maar ik probeer hem nogal over te halen om spellen te spelen op de computer :), vind ik zelf ook leuker.. vroeger deden we nogal vaak LAN\'s, nu niet meer.. alhoewel: ik doe ook best veel andere dingen.. maar nieuwe spellen: leuk :
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...