Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=sjouwer]word veel verkocht in de koffieshops \r\nkomt van planten beginnend met een w\r\n\r\nde afval wordt vaak illegaal gestort (mot ik weer met de afvalverwerker bellen)[/quote]\r\n[quote=VMSW]@richt: had jij dat niet verwacht soms???? :S (wow.. hoe naïef ......) ;)[/quote]\r\n\r\nkoffie poeder? maar dat is toch zwart? 8-|
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=Navy]Môgge Sjouwer! Ik ben ook altijd vroeg op, en maar zelden de eerste. Eigenlijk zou dat pas moeten gelden ná 6 uur: want de dag is pas voorbij als je naar bed gaat. Toch? En wie het eerste weer op is, díe is pas echt de eerste![/quote]\r\n\r\nMijn grootmoeder (God hebbe haar ziel) zei altijd. Het is pas de volgende dag als je geslapen hebt. Zit wel wat in denk ik.
Link naar reactie
[quote] Ik denk dat iedereen aan het bijkomen is van een flinke kater van het zuipen van gisteren en vanacht. [/quote]\r\nHmm, ik had een verjaardag, daar is wel mening biertje naar binnen gegaan.. Maar om nou van een kater te spreken, gelukkig niet. (Sowieso nooit last van, drink ik zeker niet genoeg.. (A) )\r\nIk heb gewoon niet zoveel mee te delen, misschien zijn er meer mensen. :-P
Link naar reactie
\"Ik kijk graag naar van etter tot engel. Dat zijn jongeren die moeilijk te hanteren zijn en op strafkamp worden gestuurd.... Nou dát is pas echt afzien..... \"\r\n\r\nInderdaad.. heb ik ook weleens bekeken/gezien.. DAT is dus veel erger.. vooral de maatregelen die er soms zijn :), als dat maar helpt...\r\n\r\n@thijs: die krant heb \'k ook in echt, zover ik weet heb ik ze allemaal gezien; m\'n GS-leraar laat ze doorlezen, want we moeten een opdracht doen betreffende de WOII
Link naar reactie
Trouwens, nogal belangrijk: [url]http://forum.computeridee.nl/viewtopic.php?p=59494#post59494[/url]\r\n\r\nIk wil hem eigenlijk vandaag/morgen of maximaal maandag bestellen, en dan wil ik 100% zeker zijn van de werking.. Ook als het gaat werken graag reactie ;), anders twijfel ik: zit er geen fout in, werkt het of heeft nog niemand dit gelezen en/of weet niemand het..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...