Ga naar inhoud

Beamer en monitor op 1 systeem


Aanbevolen berichten

Het goedkoopste zou inderdaad zijn om een bestaande videouitgang te gebruiken, bijvoorbeeld een TV-out of een tweede aansluiting. Een extra videokaart is mogelijk, maar of dat de moeite is...\r\n\r\nVerder kun je inderdaad een splitter gebruiken, maar ik heb geen idee wat die dingen kosten, maar ze zullen allicht goedkoper zijn dan de laatste optie... \r\nDie laatste optie is een relatief nieuwe (en die zal dus nog wel redelijk prijzig zijn), namelijk een USB2 --> VGA adapter. In principe gewoon een externe videokaart dus, die je op een USB2 aansluiting prikt. Die zijn niet snel, dus voor video en games zijn ze niet zo geschikt, maar als je er bijvoorbeeld powerpoints mee wilt laten zien, dan kan dit waarschijnlijk best.
Link naar reactie
Dus hieruit begrijp ik dat de beste oplossing zou zijn om een splitter te gebruiken, aangezien die makkelijk in gebruik is en niet zo duur is?\r\n\r\nIk kan niet de huidige uitgang van me videokaart gebruiken omdat ik die voor me monitor gebruik en het is onhandig om tussen de monitor en de beamer te switchen.\r\n\r\nWat ik er mee wil doen is:\r\nLesgeven met een beamer en een smartboard.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...