Ga naar inhoud

map onzichtbaar


Aanbevolen berichten

ik heb me computer uitgedaan de volgende dag waren me mappen verdwenen alleen als ik naar zoeken ga en de naam van de map tiep zie ik het maar als ik er gewoon naar to ga niet .een vriend zij dat ik naar zoeken en dan naar extra enz moest gaan maar ze kwamen nog steeds niet wat moet ik doen..................................................................................................................................... :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Link naar reactie
Waarschijnlijk zijn ze op de een of andere manier verborgen. \r\n\r\nGa naar start => alle programma\'s => accesiores => windows verkenner. \r\n\r\nGa hier in de bovenste taakbalk naar extra => mapoptie\'s je krijgt nu een tweede schermpje voor je. ga naar het tweede tabblad (view) (ik werk met de engelse versie en weet niet hoe deze in de Nederlandse versie heet.)\r\n\r\nvink hier aan \"verborgen bestanden en mappen weergeven\"\r\n\r\nklik op OK en als het goed is moeten de mappen nu weergeven worden
Link naar reactie
Je kunt windows verkenner ook openen door op de windows toets én de E-toets tegelijk te drukken, er opent dan een Windows Verkenner scherm. Als je in dat scherm bovenaan naar Extra>Mapopties>Weergave gaat, moet je in het venstertje dat je krijgt, naar beneden scrollen. Onderaan staat dan \"Verborgen mappen en bestanden\", daaronder 2 selectie rondjes, klik daarvan de onderste (\'Verborgen mappen en bestanden weergeven\') aan. Als je dan de mappen weer te zien krijgt (waarschijnlijk met een doorschijn-effect) dan zijn je mappen verborgen gemaakt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...