Ga naar inhoud

Printproblemen na navullen


Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb vandaag voor het eerst een Lexmark X5130 printerr nagevuld, met een navulset. Heb alles volgens de gebruiksaanwijzing gedaan,\r\nhet was een origineel patroon, heb de juiste inkt en al gebruikt.\r\nNu wil ik gaan printen, maar kan ik geen kleuren meer printen.\r\nHij print alleen maar zwart-wit en dat terwijl de kleureninkt juist is aangevuld, ook gaf hij weer dat de kleurencartridge vervangen was en heb ik geselecteerd dat hij nieuw was, dus hij is verder gewoon geinstalleerd. de optie om kleuren te printen staat ook aan, maar hij doet dus helemaal niets meer dan alleen zwart printen.\r\nWie kan mij verder helpen?
Link naar reactie
Heb je de kleuerenpatroon lang \"droog\" gehad? Als dat zo is kan de kop uitdrogen. Als je zeker weet dat er softwarematig niks mis is, kun je misschien via de drivers de patroon purgen. Als dat ook niet helpt is een paardenmiddel om de spuitmondjes van de patroono even kort onder de warme kraan te houden. Pas op dat er geen water in de rest van de kop komt, want water en elctronica gaan over het algemeen slecht samen. :-P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...