Ga naar inhoud

rare regel op papier bij printen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nIk heb een heel raar probleem,\r\n\r\nElke keer als ik iets uitprint komt er aan de onderkant van het uitgeprinte vel de volgende regel te staan: `mijn vakantievriendje` .\r\n\r\nWat ik ook doe, ik krijg de regel niet weg. Ik heb een canon i455 printer.\r\n\r\nIk heb wel een tijdje geleden een foto uitgeprint waar ik op de een of andere manier deze tekst bij heb geschreven.\r\n\r\nWie o wie kan mij helpen!! :-S :-(
Link naar reactie
Zeg Punto86, als je nu eens (desnoods tijdelijk) en andere browser installeerd, bijv firefox en je daarmee afdrukt.\r\nIs het dan over dan zit her ergenss in de instellingen van je huidige browser. Is het dan nog steeds niet over dan moet het bijna wel ergens in de printerdriver ingesteld zijn.\r\nIk vermoed dat het niet in de printerdriver zit maar in je browserinstellingen. Gewoon even proberen en je hebt weer een deel uitgesloten.\r\n\r\nGroeten, John.
Link naar reactie
[quote=Flightsimmer]Zeg Punto86, als je nu eens (desnoods tijdelijk) en andere browser installeerd, bijv firefox en je daarmee afdrukt.\r\nIs het dan over dan zit her ergenss in de instellingen van je huidige browser. Is het dan nog steeds niet over dan moet het bijna wel ergens in de printerdriver ingesteld zijn.\r\nIk vermoed dat het niet in de printerdriver zit maar in je browserinstellingen. Gewoon even proberen en je hebt weer een deel uitgesloten.\r\n \r\nIk heb vorige week firefox al geinstalleerd, maar toen niks uitgeprint.\r\nNu heb ik m er al weer vanaf gehaald, maar ik ga m weer opnieuw erop zetten en kijken of het dan weg is.\r\n\r\n\r\nGroeten, John.[/quote]
Link naar reactie
[quote=punto 68][quote=Flightsimmer]Zeg Punto86, als je nu eens (desnoods tijdelijk) en andere browser installeerd, bijv firefox en je daarmee afdrukt.\r\nIs het dan over dan zit her ergenss in de instellingen van je huidige browser. Is het dan nog steeds niet over dan moet het bijna wel ergens in de printerdriver ingesteld zijn.\r\nIk vermoed dat het niet in de printerdriver zit maar in je browserinstellingen. Gewoon even proberen en je hebt weer een deel uitgesloten.\r\n \r\nIk heb vorige week firefox al geinstalleerd, maar toen niks uitgeprint.\r\nNu heb ik m er al weer vanaf gehaald, maar ik ga m weer opnieuw erop zetten en kijken of het dan weg is.\r\n\r\n\r\nGroeten, John.[/quote][/quote]\r\n\r\nAllemaal hardstikke bedankt voor jullie reacties, maar per toeval heb ik het net zelf opgelost.\r\nBij de printerinstellingen had ik dit regeltje ingevuld, en nu heb ik m verwijderd.\r\n\r\nHiep hoera!! (Y) :lol: <;:o)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...