Ga naar inhoud

doorvragen geluidskaart nog nodig ?


Aanbevolen berichten

Bedankt voor de antwoorden. Al jaren niet meer nodig ?...\r\nMisschien ben ik n beetje onnozel of de computerwinkel ook, ik kocht 2 jaar geleden n computer met moederbord Asus A7V333 en geluidskaart Creative SB Audigy : was die al niet meer nodig toen ?\r\n\r\nBedankt al vast voor de verder communicatie.\r\n\r\nBuska.
Link naar reactie
Er zijn A7V333 borden met (C-Media 8738 audio controller) en zonder onboard audio, dus misschien heb je er eentje gekocht waar geen audio op zit. \r\n\r\nEen SB Audigy heeft ook meer mogelijkheden en aansluitingen en is wel beter dan de onboard audio.\r\n\r\nMaar \'t gaat er eigenlijk om hoe belangrijk je de geluidskwaliteit vindt, en wanneer je er 2 boxjes van 8 Euro aan hangt maakt het eigenlijk niets meer uit.... (proud)
Link naar reactie
Omdat zoals ik zei vrij nieuw ben in pc en fora. S even kijken of dit bericht wel in dezelfde , nu nieuwe , thread terecht komt.\r\nDaarnaast was ik onzeker of t wel de bedoeling was of t verder / opnieuw vragen in dezelfde thread hoort / mag , of bij iedere verdere vraag t onder ´Vraag´ geplaatst moet worden. \r\nZo te horen aan jou had t in die andere thread gekunt , klopt ?\r\nMaar t belangrijkste is lijkt mij de inhoudelijke antwoorden op de pc-vraag.\r\n\r\nBuska.
Link naar reactie
Zolang je vraag actueel is, staat hij bovenaan. Dus als je een reactie toevoegd, dan staat hij weer bovenaan.\r\nNu verwuil je onodig het foum en maak je het forum onoverzichtelijk.\r\nBlijf bij je vraag en open voor je zelfde vraag geen nieuwe.\r\n[url=http://forum.computeridee.nl/viewtopic.php?t=208]Hier is de vraag begonnen, graag verder gaan in deze vraag[/url] en vraag aan modje of ze deze vraag wilt weghalen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...