Ga naar inhoud

Muis laad niet bij wanneer computer uitgeschakeld


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een nieuwe muis met oplader, dit product kan ik aansluiten op de muispoort en USB, het laatste is het geval. Echter wanneer ik de computer uitschakel en de muis op de oplader zet, laad hij niet bij, dit doet hij alleen wanneer de computer aan staat.\r\n\r\nHeeft iemand hier een oplossing voor.
Link naar reactie
Koop een USB splitter met voeding. Zorg ervoor dat de voeding niet wordt uitgeschakeld, als je de computer volledig van de spanning (220 volt) afhaald.\r\nZet de USB stekker van de lader op deze USB hub (splitter) en hij wordt ook geladen, als de computer uit staat.\r\nLogitech levert niet altijd een aparte voeding erbij, kijk maar op hun site KaleKopHagenees. ;-)
Link naar reactie
[quote=kater]Koop een USB splitter met voeding. Zorg ervoor dat de voeding niet wordt uitgeschakeld, als je de computer volledig van de spanning (220 volt) afhaald.\r\nZet de USB stekker van de lader op deze USB hub (splitter) en hij wordt ook geladen, als de computer uit staat.\r\nLogitech levert niet altijd een aparte voeding erbij, kijk maar op hun site KaleKopHagenees. ;-)[/quote]\r\n\r\nBedankt, hier kan ik wat mee.\r\n\r\nHet was een krijgertje (Merkloos) dus daar zal het hem wel in zitten.\r\nIn ieder geval allemaal bedankt voor jullie reactie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...