Ga naar inhoud

Geluidskaart Packard Bell


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem. Ik heb een packard Bell computer straan. Het is een club 2500 RW. Ik heb de computer helemaal geformatteerd en windows 98 SE geinstalleerd. Alles werkt prachtig, op 1 ding na :-S de geluidskaart krijg ik met geen mogelijkheid aan de gang. Het is een AC 97, redelijk gebruikelijk. Ik heb al geprobeerd drivers te downloaden, ik heb er 8 geprobeerd waaronder die van packard bell en die van de mobo fabrikant (gigabyte). Ook heb ik het gechecked in de bios, maar hij staat gewoon ingeschakeld. \r\n\r\nIk ken nog meer mensen met hetzelfde probleem, nu zoek ik nog iemand met een oplossing, wie heeft er een suggestie?\r\n\r\nalvast bedankt
Link naar reactie
[quote=fox]Ik heb een probleem. Ik heb een packard Bell computer straan. Het is een club 2500 RW. Ik heb de computer helemaal geformatteerd en windows 98 SE geinstalleerd. Alles werkt prachtig, op 1 ding na :-S de geluidskaart krijg ik met geen mogelijkheid aan de gang. Het is een AC 97, redelijk gebruikelijk. Ik heb al geprobeerd drivers te downloaden, ik heb er 8 geprobeerd waaronder die van packard bell en die van de mobo fabrikant (gigabyte). Ook heb ik het gechecked in de bios, maar hij staat gewoon ingeschakeld. \r\n\r\nIk ken nog meer mensen met hetzelfde probleem, nu zoek ik nog iemand met een oplossing, wie heeft er een suggestie?\r\n\r\nalvast bedankt[/quote]\r\n\r\nIk heb ook zo iets gehad met HP PC ATI RADEON X300se heb hem toen weg moeten brengen naar en pc dokter die heeft de drivers hier van daan gehaald , kon zelf ook geen drivers vinden.\r\n\r\n[url]www.driverguide.com[/url]\r\nklik op memmers > drivers\r\nPass > all\r\n\r\nDaar kan je driver tool kit downloaden en dan weet je als het goed is welke drivers je nodig hebt.\r\n\r\nHoop dat je er wat aan hebt . succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...