Ga naar inhoud

opstart probleem van maar liefst een uur


Aanbevolen berichten

hallo allemaal \r\n\r\nik heb wel een heel erg vreemd probleem. \r\n\r\n\r\nik heb een amd 2400 computer \r\n\r\nals ik mijn computer wil op starten duurt dat maar liefst 1uur en vaak nog langer. \r\n\r\nnu heb ik windows xp erop nieuw geinstaleerd \r\nals de computer eenmaal aanstaat en je start m opnieuw op dan doet ie dat binnen 30 sec. \r\nMaar zodra de computer zeg maar langer dan 1uur uitstaat duurt het weer opzijn minst een uur om opnieuw te starten. \r\n\r\nweet iemand mischien waar dat aan ligt? \r\n\r\nligt dat aan de bios? \r\nligt het aan de harde schijf? \r\n\r\nik heb geen idee en hoop dat iemand me kan helpen
Link naar reactie
Hai, al een geprobeerd in de veilige modus op te starten. Het is duidelijk dat je machine een conflikt aan het verwerken is. Via de veilige modus weet je dan eigenlijk meteen of het hardware of softwarematig is. Indien hardwarematig gaat de start net zo traag, en andersom zal het veel sneller gaan. Suc6 ;-)
Link naar reactie
Hey! \r\n\r\nDat is ook toevallig, ik had laatst juist het tegenovergestelde. Mijn PC startte niet op als ie nog \'koud\' was. Ik kreeg toen een wit streepje linksboven in het scherm. \r\nAls de computer even een tijd gelopen had, startte hij wel weer gewoon op. \r\n\r\nAlles heb ik toen geprobeerd.... zeker drie keer windows xp opnieuw geïnstalleerd. Totdat ik erachter kwam dat het aan de drivers voor het geluid ligt. Toen ik de goede geïnstalleerd had, was het probleem verholpen. \r\n\r\nMisschien toeval, ik weet het niet....maar juist zoiets als de drivers is het eerste wat je installeert als je de pc geformatteerd hebt.... 8-) \r\n\r\nGroetjes,\r\n\r\nVw Girl
Link naar reactie
Ik denk niet dat het in het bios zit want dan heb je ook na een uur of langer problemen net zolang tot dat je de bios waarden opnieuw invoert.\r\nDe meest waarschijnlijke is denk ik de HD of mogelijk de systeemvoeding.\r\nAls ik het zou moeten zeggen lijkt een andere Harddisk als bootdisk de eerste te proberen stap.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...