Ga naar inhoud

Logitech draadloze muis


Aanbevolen berichten

Ik heb een Logitsch draadloze muis.\r\nAls ik de software van de muis gebruikt, gaat de computer na verloop van tijd peipen en loopt vast.\r\nAls ik de software van Logitech niet gebruikt, werkt hij prima, alleen het toetsje om vensters te wisselen werkt dan niet.\r\nIk heb ook de nieuwste drivers gedownload en hetzelfde probleem.\r\n\r\nComputer info?\r\nUSB antenne van de muis via de adaptor in de PS2 ingang.\r\nPentium 4 prescot 3,2 \r\n1024 MB intern geheugen pc3200\r\nATI9600 256 MB\r\n400 Watt
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hai Kater, \r\nDat is ook toeval, ik heb namelijk nagenoeg dezelfde PC configuratie als jij.\r\nIk gebruik al jaren niets anders dan Logitech muizen. Heb nu die MX1000 lasermouse aangeschaft. Een heerlijk ding om mee te werken. Op je probleem terugkomend, als je jezelf hebt geregistreerd als Logitech user, krijg je van de support afdeling een user ID toegezonden. Met dit ID kun je via de telefoon(normaal inbel nummer) aardig wat tips verkrijgen. Ook voor mij is destijds een heel lastige bug verholpen. Voor wat het waard is.
Link naar reactie
Ha, ik heb bijna het zelfde systeem als jij Kater, ik heb sinds kort de MX1000 laser muis van logitech en een ultraflatX toetsenbord van logitech maar nergens geen problemen mee.\r\n\r\nik moet alleen oppassen dat mijn muis niet weg loopt, maar daar hebben we een (@) voor.\r\n\r\nHa,Ha,ha (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6)
Link naar reactie
Geinig spul, die Logitech. :lol: \r\n\r\nHeb zelf een MX510 en het \'media\' toetsenbord van ze, incl. drivers geinstalleerd, en dat werkt altijd al goed. Het enige waar je rekening mee moet houden is dat je eerst de drivers van de muis, en dan pas de drivers van \'t tobo moet installeren. Andersom gaat\'t idd niet echt lekker. :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...