Ga naar inhoud

Is de iPhone 5s het waard om te kopen?


LeendertVanEijk1

Aanbevolen berichten

Je kan je zelf beter de vraag stellen, wil je wel echt die iPhone 5s. of wil je het de smartphone om er bij te horen. Zou zeggen ga naar een Media Markt, apple store, verkooppunt, laat je vrijblijvend informeren over de technische specificaties. Op deze site staat nog een artikel van de Computer Totaal redactie over de iPhone 5s http://computertotaal.nl/smartphone/wat-gaat-apple-s-a7-chip-in-de-iphone-5s-voor-je-betekenen-61739 ....wellicht kan dat enigsinds helpen bij een beslissing over wel of niet......
Link naar reactie
Naar mijn mening is het een smartphone als alle andere. Prima toestel, maar niet bijzonder. Als je niets mist aan je huidige toestel, dan zul je ook niets spannends beleven aan de iPhone 5s. Is je huidige toestel verouderd of ben je simpelweg aan een nieuwe toe, dan moet je gewoon kijken wat je wilt met je telefoon. Het nummer van C!T van deze maand heeft een vergelijkend artikel over budget smartphones en een paar maanden terug was er een vergelijking tussen high-end smartphones. Deze staat inmiddels ook online: http://computertotaal.nl/smartphone/getest-12-high-end-smartphones-50962 Toegegeven, hier staat de iPhone 5s nog niet bij, maar de iPhone 5 wel. Als je de specificaties van de 5s erlangs legt kun je een aardige inschatting maken denk ik zo. Naar mijn mening betaal je bij Apple nog altijd teveel voor de naam. Telefoons als de Sony Xperia Z (volgens mij is daar ook net een nieuwe van), de HTC One of de Samsung Galaxy S4 zijn even goed, zoniet beter.
Link naar reactie
De vraag is denk ik meer wat je ermee wilt doen, er zijn functionaliteiten die alleen beschikbaar zijn onder Apple's iOS 7 en niet onder Google's Android 4.x en andersom. Heb je al Apple devices thuis, dan werkt zo'n iPhone daar ook makkelijker mee samen. Ga je nu pas aan de smartphone, dan kun je denk ik beter voor een Android phone gaan: Veel voordeliger in aanschaf en de apps zijn wat volwassener geworden dan een tijdje terug. Er is ook meer toezicht van Google op wat er allemaal in de Play Store aangeboden wordt, maar er kan nog steeds rommel tussen zitten. Dus er is nog steeds meer voorzichtigheid geboden met Android apps dan met iOS apps, waar Apple streng op toeziet.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...