Ga naar inhoud

windows opent geen paintshop pro 9


Aanbevolen berichten

Even een vraagje, ik heb paintshop pro 9 geinstalleerd. Als ik nu naar mijn afbeeldingen ga, en op een foto klik, kan ik weer rechts klikken waarmee ik kan zeggen met welk programma de foto geopend moet worden zoals paint of picture it etc. om de foto te bewerken. Als ik op paintshop pro 9 klik krijg ik de boodschap van windows dat het bestand niet gevonden kan worden. Ik werk met windows xp home ( service pack1) Als ik rechtstreeks paintshop pro open kan ik wel zoeken in het foto bestand en zo de foto ophalen die ik wil bewerken. Iemand een oplossing ??? gr. D.Quijote
Link naar reactie
Ik ben eruit, ik heb inderdaad nog een andere versie van psp erop staan, maar dat was niet het probleem. Want ik heb hem net ook op mijn laptop geinstalleerd, en die had hetzelfde probleem. Maar ik kreeg toen te zien "koppelingen met bestandsindelingen" en daarin stond jpeg 2000 wel standaard aangevinkt met de normale?? jpeg versie niet. Nadat gedaan te hebben werkt het prima. Nog bedankt voor jullie reakties. Dus eigenlijk was het geen windows probleem, maar een instelling in psp9 gr.D.Quijote
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...