Ga naar inhoud

opnieuw windows geinstalleerd packerd bell


anoniem

Aanbevolen berichten

heey en vriend van mij heeft een laptop van packard bell met windows xp derop nadat hij veel virussen had malware spyware weetik ut allemaal niet besloot ik opnieuw windows erop te zetten bijna zeker twe weten dat ik bij het installeren de oude partitie heb verwijderd en toen een nieuwe heb aangemaakt bleek de ouwe er ook nog op te zitten want als hij opnieuw opstart heb je tien seconde de keuzen welke windows je wilt starten weet iemand hoe ik nu echt alles deruit ken hallen ook de versie die door packard bell derin is gezet zodat ik zelf windows kan installe en hij het weer goed doet?
Link naar reactie
Je de partitie moeten verwijderen en vervolgens opnieuw aanmaken i.p.v. alleen formatteren. Je kunt achteraf de keuze nog wel weghalen door naar configuratiescherm te gaan, vervolgens te kiezen voor Systeem en dan tabblad geavanceerd. Onder opstart- herstelinstellingen kies je Instellingen en dan Bewerken. Haal daar de regel weg die verwijst naar de oude XP.
Link naar reactie
[quote:1f252d69be="pdexie"]Packard Bell pc, heeft die geen recovery cd? Zoja gebruik die dan want dan wordt de pc vanzelf goed geformarteerd en wordt de pc zo geïnstalleerd, zoals ie uit de fabriek kwam.[/quote:1f252d69be]Ja, maar wel overal Packerd Bell in verwerk (OE, IE etc.) plus een zwik software (waarvan de helft proefversie) die je toch niet wilt. Misschien overdrijf ik, maar ik heb 't niet zo op meegeleverde software die je toch niet gebruikt...
Link naar reactie
[b:3cb8d0deda]Knip, E.G.[/b:3cb8d0deda] Verder die vermeldingen binnen IE en OE zijn heel makkelijk te verwijderen en die meegeleverde software moet nu ook weer niet zo moeilijk zijn om te verwijderen. Verder wees blij dat packard bell hardware gebruikt die door xp gewoon gevonden wordt, anders kregen we gelijk weer hier de vraag, van ik mis die en die driver.
Link naar reactie
[quote:718e3a15fe="eric1234"]heey bijna zeker twe weten dat ik bij het installeren de oude partitie heb verwijderd en toen een nieuwe heb aangemaakt bleek de ouwe er ook nog op te zitten want als hij opnieuw opstart heb je tien seconde de keuzen welke windows je wilt starten [/quote:718e3a15fe] Weet je zeker dat die oude partitie er nog op staat? Probeer er even van op te starten. Het kan nl. ook alleen maar een regel in de "boot.ini"" zijn. [b:718e3a15fe]Knip, E.G.[/b:718e3a15fe]
Link naar reactie
Gewoon ff doen wat Prin0096 al zei: Proberen die oude te starten, als je dan ook daadwerkelijk in je oude Windows terecht komt, dan ff weer Windows CD erin, setup draaien en dan alle partities weggooien, en opnieuw aanmaken en snelformateren (NTFS) rammen. Zo niet, dan ff hier melden dan vertellen wij je wel hoe je dat regeltje dat je kan kiezen weg kan halen (is dan toch overbodig). En laat maar horen of het is gelukt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...