Ga naar inhoud

0x000000c5


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Iedere keer na het opstarten van bijv. Office of ACDSee krijg ik een blauw scherm met als foutmelding 0x000000c5. Het lukt mij niet te achterhalen wat hier nu aan de hand is. De drivers van mijn videokaart heb ik geupdate en ik denk dat ook alle overige drivers van een laatste versie zijn voorzien. Het laatste waar ik trek in heb, is de pc opnieuw op te bouwen. Het OS is Windows XP Prof. De pc is een Dell Optiplex. Wie herkent dit probleem e/o heeft er suggesties hoe dit aan te pakken cq. op te lossen? Alvast bedankt, Gregor
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...