Ga naar inhoud
  • 0

0x000000c5


anoniem

Vraag

Hallo, Iedere keer na het opstarten van bijv. Office of ACDSee krijg ik een blauw scherm met als foutmelding 0x000000c5. Het lukt mij niet te achterhalen wat hier nu aan de hand is. De drivers van mijn videokaart heb ik geupdate en ik denk dat ook alle overige drivers van een laatste versie zijn voorzien. Het laatste waar ik trek in heb, is de pc opnieuw op te bouwen. Het OS is Windows XP Prof. De pc is een Dell Optiplex. Wie herkent dit probleem e/o heeft er suggesties hoe dit aan te pakken cq. op te lossen? Alvast bedankt, Gregor
Link naar reactie

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...