anoniem Geplaatst: 19 september 2013 Delen Geplaatst: 19 september 2013 Met de nieuwe iOS 7 geeft mijn iPhone 5 aan dat ik ruim 1200 mail niet heb gelezen, terwijl dat niet zo is. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, zonder dat ik ze allemaal stuk voor stuk moet openen? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2013 In iOS zit er een soort van ‘bug’ die ervoor zorgt dat je met een eenvoudige handeling alle e-mails kunt markeren als ongelezen. Volg hiervoor onderstaande procedure: • Open inbox in de Mail applicatie • Tap rechtsboven op de knop ‘Wijzig’ • Selecteer één bericht • Houdt rechtsonder de knop ‘Markeer’ ingedrukt • Terwijl je ‘Markeer’ ingedrukt houdt tap je op het zojuist geselecteerde bericht • Laat vervolgens de knop ‘Markeer’ los • Selecteer nu de optie ‘Markeer als gelezen’ Link naar reactie
Wesseline Geplaatst: 19 september 2013 Delen Geplaatst: 19 september 2013 Het is gelukt om met dit antwoord om alle mail in één keer als gelezen te markeren. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.