Ga naar inhoud

Problemen met SP2


anoniem

Aanbevolen berichten

In december heb ik een notebook gekocht. De Packard Bell H5310. Nadat ik gecontrolleerd had of alles goed werkte heb ik de harde schijf geformateerd en mijn eigen windows XP prof met SP2 erop gezet. Ik heb dit gedaan omdat ik niet tevreden was over de extra software die Packard Bell erop zet. Ik ondervond echter al snel problemen. Soms liep het notebook vast. Geen foutmeldingen of blauwe schermen, maar wel een scherm wat vast zat. De enige remedie was dan het notebook uitzetten en weer aanzetten. Door enkele testen ben ik er achter gekomen dat het geen warmte probleem is, geen geheugen probleem en ook geen harde schijf probleem. Packard Bell wil het notebook alleen maar ophalen als er de orginele software opstaat. Ik heb dus voor 60 euro CD's moeten kopen en het notebook naar orginele staat teruggebracht. Deze keer gekozen voor alleen windows. In mijn geval Home editie met SP1. Vanaf toen liep het notebook weer als een trein. Geen vastlopers meer gehad. Ik ben toen begonnen met het terugzetten van mijn software, een voor een om zo mogelijk de dader te kunnen vinden. De problemen kwamen weer terug bij het upgraden van windows met SP2. Nu vraag ik mezelf de volgende dingen af: 1. Zijn er meer mensen met dit probleem? 2. Is er een oplossing? Mijn verhaal is misschien een beetje uitvoerig maar wel compleet zo. Greetings 2UALL Munchy
Link naar reactie
De tip om eerst WIndows XP er vers op te zetten en daarna gelijk SP2 erovereen te gooien heb ik al eerder gehoord. Ik wil dit ook wel proberen maar heb nu net alles weer een beetje in orde. Ik denk dat ik het er voorlopig maar bij laat. O ja, Packard Bell komt niet met updates van drivers, slechte service. Toch bedankt voor alle tips. Greetings 2UALL Munchy
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...