Ga naar inhoud

Pictogrammen verschijnen niet in het systeemvak


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een redelijk verse Windows XP Pro + sp2 op een Asus V6-8095p laptop, alles bij elkaar misschien een maand oud maar ik heb ontdekt dat van verschijdene programma's die bij het opstarten als eerste opstarten het pictogram niet in het systeenvak komen te staan. Soms is dat bere lastig, zeker als het je antivirusprogramma betreft en het hulpprogramma voor het draadloos internet bijvoorbeeld. Als ik opstart (ik werk met de standaard kleurinstellingen van XP) dan zie ik de taakbalk op komen met twee kleuren blauw. De normale kleur blauw en daar waar de snelstartbalk moet komen is de kleur donkerblauw. Op het moment dat deze balk geladen is vanaf dat moment komen de pictogrammen in het systeemvak maar alles wat al opgestart is dat verschijnt dus niet. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Link naar reactie
Tja, hier had ik ook al mee gespeeld, aangezet alles op altijd weergeven gezet en opnieuw opgestart. Mocht niet baten, opnieuw uitgezet en ook dit mocht niet baten. Het blijft zo dat , zeg maar de eerst 5 programma's die opstarten niet in het systeemvak komen. Zeg maar tot het moment dat de snelstartbalk actief wordt (dan zal de hele taakbalk wel actief worden, denk ik) dan pas komen er pictogramma in het systeemvak. Ik heb dit probeem wel eens eerder gehad, een paar jaar geleden op een gewone computer en toen weet ik dat er een oplossing voor was maar die weet ik niet meer, waarschijnlijk altzheimer of drank :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...