Ga naar inhoud

Is het mogelijk een interactieve DVD af te spelen op een Blu-ray-speler zonder hem te branden?


anoniem

Aanbevolen berichten

Bij het openen van het ISO bestand zitten wel gewoon het formaat en bestanden die op een gewone DVD staan. Het is Alleen te groot en passen niet op een schijfje. Ik zou graag deze Interactieve DVD via USB afpelen op mij Blu Ray speler, is dat mogelijk? Als ik de DVD ga omzetten in ander format zoals MP4 of dergelijk, dan is de DVD niet meer Interactief. En daar gaat het om. Een interactieve DVD afspelen op de Blu Ray zonder te branden. Op de PC kan ik hem wel afspelen maar is minder kijk plezier.
Link naar reactie
Normaliter kan een blu-ray speler dvd's afspelen. Echter of de speler het ook kan indien je het de .iso aanlevert via usb is niet vanzelfsprekend. Dit zul je moeten proberen of moeten nagaan a.d.v. documentatie. Kijk, indien je dit niet voormekaar krijgt, eens of de .iso mogelijk bedoeld is om op een dual-layer dvd te branden. Als het een kopie/image is van een bestaande dvd-video dan past de .iso of op een single-layer of op een dual-layer dvd.
Link naar reactie
Dank u voor uw antwoord. Misschien heeft u me niet goed begrepen. De bestanden zijn te groot om op een schijfje te branden, en dat wil ik ook niet doen. Ik wil weten of het mogelijk is om de mappen (die in het ISO File staan) AUDIO_TS VIDEO_TS af te spelen op de blu ray speler zonder deze mappen op een schijfje te branden. Als ik deze mappen zou branden dan is het een normale DVD. Maar ik wil het niet op een schijfje hebben maar via USB afspelen. Is dit mogelijk?
Link naar reactie
Of een image van een dvd werkt via de usb-aansluiting van de Blu-ray-speler weet ik niet. Wel is er een andere oplossing. Er zijn namelijk programma's die de bestanden van de dvd kleiner maken door de kwaliteit iets omlaag te schroeven. Vermoedelijk is het iso-bestand dat je hebt bedoeld voor een dubbellaags dvd en heb jij enkellaags dvd-schijfjes. Een bekend en goed werkend programma om de dvd-bestanden te verkleinen is DVD Shrink te vinden via www.dvdshrink.org. Hiermee zorg je er eenvoudig voor dat je bestanden wel op een lege dvd passen en werkt je schijf zeker op je blu-ray-speler.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...