Ga naar inhoud

Windows Vista


anoniem

Aanbevolen berichten

Hij is snel, de beta, maar erg instabiel. In combo met mijn toch niet ongewone Promise ATA controller duurt het openen van de Verkenner tot 15 minuten. Bepaalde hardware wordt niet herkend, en zo voort. Kortom, ik zie er nog weinig nut in je in te spannen om em te krijgen. Wacht liever af tot beta 2 er is, die wordt beter en mogelijk wel gewoon publiek beschikbaar. groetjes Edmond
Link naar reactie
[quote:497eb47298="tomtom137"]Is Windows XP x64 trial wél gewoon te downloaden? Want ik ben namelijk best geïnteresseerd in deze versie.[/quote:497eb47298] Die was wel te downloaden (de beta versie), moet je even zoeken op de microsoft site, en dan kiezen voor kopen, maar de prijs is $0 en wordt (dus) niet in rekening gebracht, je krijgt een downloadlink en een mailtje met je product key.
Link naar reactie
[quote:be599bcd48="Edmond Varwijk"]Dieprijs is alleen $0 als je eerst een geldige XP32 key invoert en die kun je daarna niet meer activeren. Het is een omruilactie, geen gratis weggeefactie. Je ruilt een geldige installatie key van x32 om voor x64. groetjes Edmond[/quote:be599bcd48] Dat is nu misschien het geval, eerst kon dat dus wel maar toen ging het om de beta TRIAL versie. :wink: Ik neem aan dat jij het nu over de volledige versie hebt?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...