Ga naar inhoud

Laptop accu vervangen of is de laptop zelf stuk?

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een Dell Inspiron N5010 laptop. Hier heeft altijd een dummy-batterij ingezeten, en heeft dus altijd gewerkt op netstroom. Nou heb ik onlangs een accu gekocht (Niet origineel van dell) zodat ik hem van de netstroom kon afhalen. Toen ik hem er voor het eerst inzette, werd de accu herkend en werkte de laptop gewoon zonder stroom. Ik heb hem vervolgens leeg laten lopen om hem vervolgens weer vol te laden. Hierna gaf de laptop echter aan dat de accu niet meer herkend word, en als ik de netstroom eraf haal dan valt de laptop uit… Kan het zijn dat de accu die ik heb besteld niet goed is, of ligt dit eerder aan de laptop?
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Hi Tim,Yes, that is perfect. All of the assemngints for the course should build toward something that is pertinent in your academic career either a research paper, project or your professional role.Please email the annotated bib to me and post it on the Papers section of the course. I realize that when you cut and paste the assignment in to the WordPress site that it will lose some of it's formatting. We are going to take this all in stride and improvise with the APA 6 format we all get the idea. I want to have everyone post their assignment so that you can cross-reference resources and potentially share good articles that might be relevant to your topical areas.PS: I'll work with Dan to assure that the assemngints post as realistic as possible.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Nieuwe aanmaken...