Ga naar inhoud

Windows Media Player 10

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb problemen met Windows Media Player 10. Mijn probleem is dat de meeste filmpjes (bijv. bij de Nos) worden aangeboden die alleen maar af te spelen zijn met de Windows Media Player. Vreemd blijf ik het vinden dat muziek wel normaal kan worden afgespeeld maar filmpjes niet. Probeer ik dit dan krijg ik de volgende melding: 'In winplayer.exe is 'n fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.'. Klik ik op 'details' dan volgt het volgende: 'Handtekening van de fout: AppName: Winplayer. exe AppVer: 10.0.0.3802 ModVer: 0.0.0.0. Offset: e991403d Modname: unknown'. Bij de technische gegevens van het foutenrapport staat een enorme lange lijst. Is er iemand die een oplossing weet? Dank! Quirinus
Link naar reactie
Ik denk dat je ook het fouten rapport er bij moet zetten want zo is niet veel af te leiden behalve dat mediaplayer een fout heeft gemaakt en moet worden afgesloten, maar ja; dat wist je al... Het volledige rapport dus maar heb niet al te veel hoop, degelijke fouten zijn enorm lastig te traceren/ op te lossen. De meest gegeven standaart antwoorden zijn; updaten-drivers updaten-directX updaten en dat kun je natuurlijk om te beginnen eens proberen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...