anoniem Geplaatst: 24 juli 2005 Delen Geplaatst: 24 juli 2005 HEej ik wil opnnieuw xp installeren maar bij kopieren van bestanden kan hij ongveer 10 bestanden niet kopieren ik gebruik originele xp die ik nog nooit had geinstalleerd wie kan me daarna helpe Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2005 Kan zowel aan de cd als aan de drive liggen. Een enkele keer wil het nog wel eens helpen, de cd even uit de lade te halen, en er opnieuw in te leggen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2005 dit keer kopieerde hij alle bestanden maar laaste 2min. dat hij klaar was met hele installatie gaf hij een fout melding aan.. er staat of ik genoeg schijf ruimte heb, bios update en dan ik opniieuw moet starte met veilige modus enzo met onderaan technical information met codes hoe kan ik dit aanpakke alvast thnx[/code] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2005 Hoeveel ruimte heeft de schijf waar je windows op wilt installeren? Doe je een schone installatie of installeer je het over de huidige installatie? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2005 Wat is de versie van XP, standardo f SP1 of Sp2. Pas vanaf SP1 ondersteund het schijven die groter dan 136 Gb zijn. Heb je met FDISK al een keer opnieuw ingedeeld? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen