anoniem Geplaatst: 24 juli 2005 Delen Geplaatst: 24 juli 2005 :( Na problemen met m'n fax/telefoon heb ik het faxprogramma van Xp geprobeerd. Aan de andere kant wordt de fax wel geactiveerd (handshake) maar hij 'pakt' 'm niet. Krijg ik een dialoog-boxje met de mededeling dat het faxen mislukt is. Omgekeerd hetzelfde, dus ontvangen: telefoon gaat over, indicatie geeft verbinding aan en na enige tijd is het over en sluiten: geen fax!. Iemand een idee ?? :D Drifter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2005 Staat me vaag iets bij dat het niet met ADSL etc gaat maar alleen met een inbelmodem, tenminste zo is mij hier verteld! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2005 Inderdaad. Heb je een ADSL verbinding of (ook) nog een ouderwets inbelmodem? Als je alleen ADSL hebt kun je niet rechtstreeks faxen, maar moet je gebruik maken van een daarvoor bestemde site. Daar stuur je je fax heen en die site stuurt hem weer door. Je hebt betaalde abonnementen en gratis opties, zoals: http://www.tpc.int/sendfax.html Even Googelen en je vind er meer. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2005 :wink: Bedankt voor de tips, Ga dat eens uit proberen. Gr. Drifter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2005 Hoi, kan ook geen fax versturen of ontvangen met windows xp. Inderdaad heb ook ik een adsl verbinding maar dit heeft er mijn inziens niets mee te maken. Op de tweede computer met windows 98 gaat het faxen prima. De telefoon verbinding van xp overzetten naar 98 en de fax word verstuurd. Bij windows xp gebruik ik de volgende modem; V9X HAM 1394 V. Je hoort de modem verbinding zoeken maar na ander halve minuut komt er "onherstelbare" fout te staan. Bij diagnostische gegevens staat; at#cls=? niet onder steund. Wie o wie kan mij helpen? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen