anoniem Geplaatst: 23 juli 2005 Delen Geplaatst: 23 juli 2005 Na installatie van Visual Studio.net komt mijn pc ineens met een welkomstscherm en dan moet ik op mijn gebruikersnaam drukken om het opstarten door te laten gaan. Nogal irritant. Heb even gekeken bij gebruikersopties maar zag alleen een manier om de aanmeld methode (=keuze menu met afsluiten ipv die 3 plaatjes). Wie helpt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2005 volgens mij staat dat nog in de laatste ComputerTotaal Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2005 Met TweakUI kun je Automatisch Login inschakelen! Zodat je direct naar windows inlogt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2005 [quote:702e91ad5a="brandsrus"]Met TweakUI kun je Automatisch Login inschakelen! Zodat je direct naar windows inlogt![/quote:702e91ad5a]ja maar het moet ook gewoon ergens in windows zitten... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2005 TweakUI verandert uiteindelijk ook gewoon dingen "in windows". Ik meen dat het met een registerhack kan, maar TweakUI doet het hetzelfde, en makkelijker! In de C!T staat de TweakUI oplossing, maar ook de volgende manier: Start / Uitvoeren / Control UserPasswords2, en dan het vinkje uitzetten bij "Gebruikers moeten en gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om gebruik te maken van deze computer". Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2005 [quote:f5032624de="Koot"]TweakUI verandert uiteindelijk ook gewoon dingen "in windows". Ik meen dat het met een registerhack kan, maar TweakUI doet het hetzelfde, en makkelijker! In de C!T staat de TweakUI oplossing, maar ook de volgende manier: Start / Uitvoeren / Control UserPasswords2, en dan het vinkje uitzetten bij "Gebruikers moeten en gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om gebruik te maken van deze computer".[/quote:f5032624de]ok bedankt hopen dat het werkt... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2005 Anders kan je nog kijken of je neit een/de ASP.NEt user kan weggooien .. wil ook nog wel eens helpen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2005 [quote:dc230631be="Lodyx"]Anders kan je nog kijken of je neit een/de ASP.NEt user kan weggooien .. wil ook nog wel eens helpen.[/quote:dc230631be]Het werkt nu maar daar zal het wel aan liggen want die had ik eerst niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2005 Kan je het niet met een van de mogelijkheden via het configuratiescherm, gebruikersaccounts wijzigen? Ik had dit origineel ook; echter na installatie van SP2 log ik nu automatisch in. Jan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2005 ASP.Net wordt aangemaakt als je windows update hebt gedaan en .NET Framework hebt aangevinkt Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen