Ga naar inhoud

Inloggen zonder account aan te klikken (xp)???

Aanbevolen berichten

Na installatie van Visual Studio.net komt mijn pc ineens met een welkomstscherm en dan moet ik op mijn gebruikersnaam drukken om het opstarten door te laten gaan. Nogal irritant. Heb even gekeken bij gebruikersopties maar zag alleen een manier om de aanmeld methode (=keuze menu met afsluiten ipv die 3 plaatjes). Wie helpt?
Link naar reactie
TweakUI verandert uiteindelijk ook gewoon dingen "in windows". Ik meen dat het met een registerhack kan, maar TweakUI doet het hetzelfde, en makkelijker! In de C!T staat de TweakUI oplossing, maar ook de volgende manier: Start / Uitvoeren / Control UserPasswords2, en dan het vinkje uitzetten bij "Gebruikers moeten en gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om gebruik te maken van deze computer".
Link naar reactie
[quote:f5032624de="Koot"]TweakUI verandert uiteindelijk ook gewoon dingen "in windows". Ik meen dat het met een registerhack kan, maar TweakUI doet het hetzelfde, en makkelijker! In de C!T staat de TweakUI oplossing, maar ook de volgende manier: Start / Uitvoeren / Control UserPasswords2, en dan het vinkje uitzetten bij "Gebruikers moeten en gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om gebruik te maken van deze computer".[/quote:f5032624de]ok bedankt hopen dat het werkt...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...