anoniem Geplaatst: 22 juli 2005 Delen Geplaatst: 22 juli 2005 Hoi iedereen, Ik ben een beetje lomp geweest en heb op mijn computer het icoontje van het bureaublad in de werkbalk snelstarten verwijderd. Heb al in mijn computer lopen zoeken naar bureaublad, maar met die zoekterm kom ik niet op het icoontje van het bureaublad tegen. Kunnen jullie mij vertellen in welke map het bureaublad icoontje staat zodat ik weer een snelkoppeling kan maken naar mijn bureaublad en daar vandaan weer naar de werkbalk snelstarten kan verplaatsen? Alvast bedankt voor de genomen moeite. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 juli 2005 Hmm kklinkt heel makkelijk maar ik kan er niet zo snel achterkomen. Maar ik heb het comando even upgeload dus je zou hem hier kunnen downloaden en in je quicklunch plaatsen. Moet je alleen nog even de naam wijzigen http://rapidshare.de/files/2376198/________.scf.html Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 juli 2005 Hoi Robin64, Mijn dank is zeer groot ! Het icoontje staat er weer en het werkt perfect ! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen