Ga naar inhoud

map bureau-accesoires leeg

Aanbevolen berichten

Hallo, Een collega van mij liep tegen het volgende aan. Zij heeft een otoprogramma van Olympus geïnstalleerd. Het prog heet Camedia. Nadat zij een paar foto's had verstuurd lukte dit om de een of andere reden niet meer. Zij dacht dat zij er goed aan zou doen het programma te verwijderen en opnieuw te installeren. Het prog werd niet automatisch bewaard in de map Program Files en zij zegt dat ze een keuze moest maken. Ze koos voor de map Bureau-accesoires. Daar heeft zij het programma dus opnieuw in geïnstalleerd. Nog steeds kon zij geen foto's versturen en op mijn aanraden heeft zij eens naar de firewall gekeken. En inderdaad, daar lag het probleem. Het foto's versturen met Camedia lukt nu dus weer. Omdat mijn collega voor mijn raad om eens naar de firewall te kijken had geprobeerd een systeemherstel te doen ging zij dus via start naar de map Bureau-accesoires. Het viel haar op dat deze map helemaal leeg was en dat alleen dus het prog Camedia er in stond. Heel vreemd. Dit vertelde zij mij vanavond. Ik op mijn beurt heb geen idee wat er aan de hand kan zijn. Toen ik haar vroeg om de map Bureau-accesoires eens te zoeken via de zoekfunctie kwam zij tot de ontdekking dat die map in de map Program Files staat. Nou, bij mij is dat zeker niet het geval. Als ze die map opent dan mist zij nog steeds heel veel mappen zoals Systeemwerkset e.d. Een paar mapjes heeft zij wel, o.a. Notitieblok. Mijn collega draait onder Millenium. Is er iemand die een idee heeft wat er aan de hand is en waar de inhoud van de map Bureau-accesoires ( o.a. Paint) gebleven kan zijn? Graag advies, bedankt. Ruurd
Link naar reactie
Windows CD in de drive doen. Ga dan naar Software toe. En kies voor Windows onderdelen toevoegen/verwijderen. Daar kun je die onderdelen aanvinken en dus weer toevoegen aan Windows. Als het vinkje er al staat, haal het dan weg. Start Windows opnieuw op. En zet dan het vinkje. Als het goed is wordt het dan geïnstalleerd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...