anoniem Geplaatst: 21 juli 2005 Delen Geplaatst: 21 juli 2005 Hallo, Ik heb een vraagje. Ik runde vandaag adaware over mijn systeem. Het ging goed, ik haalde het meeste spyware van mijn pc af. En toen vroeg hij, of hij na een reboot de rest eraf kon halen. Ik accepteerde dat. En rebootte mijn computer. Nu start ik mijn computer op, en ik krijg deze error: [img:8770ed51d8]http://img137.imageshack.us/img137/9407/explorer7aa.png[/img:8770ed51d8] OP het moment dat ik op sluiten klikt, word mijn explorer afgesloten en meteen weer opnieuw geopend. En dat blijft dan almaar doorgaan. Heeft iemand dit probleem ook, of heeft iemand misschien een oplossing. Groetjes Timo Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2005 Zou je een HijackThis log kunnen posten in Beveiliging en Privacy? Voor uitleg over zon log kun je vinden in de Faq in de desbetreffende forum, zit toch aan een soort virus te denken! Afz. Brandsrus Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2005 Ok, op het moment dat je het vroeg was ik al een log aan het maken =D Maargoed, ik heb de log en ik zal het daar posten. Timo Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen