anoniem Geplaatst: 21 juli 2005 Delen Geplaatst: 21 juli 2005 Beste Mensen, Als ik op een URL klik in een mailtje, dan krijg ik de volgende terechtwijzing: [b:5212d1b578]Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembewerkingen. Neem contact op met de systeembeheerder.[/b:5212d1b578] Nu ben ik zelf die laatste maar ik snap hier niks van. Weet iemand hoe ik de oude - normale toestand weer terugkrijg? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2005 Waarschijnlijk heeft de betreffende computer ooit deel uitgemaakt van een netwerk waarbij deze computer als client is gebruikt. De systeembeheerder heeft waarschijnlijk allerlei rechten toen der tijd voor die client ingesteld. Zover ik weet kun je dit alleen ongedaan maken door de computer weer in dat zelfde netwerk aan te sluiten. En de rechten op de server aan te passen. Als dat niet mogelijk is wordt het een nieuwe installatie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2005 local user aanmaken die administrator rechten heeft= zijn zat bootcdtjes die dat kunnen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2005 Dit soort dingen kan ook min of meer vanzelf komen, of veroorzaakt worden door spyware. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen