Ga naar inhoud

media players

Aanbevolen berichten

Heb probleem met opstarten van zowel een dixv player, media player en nero showtime. Opstarten van deze players geeft geen probleem echter bij het ophalen van een videobestand loopt de boel vast. Task manager geeft 99 % cpu gebruik aan bij de geladen software. PC met XP prof opnieuw opgebouwd maar probleem nog steeds aanwezig Probleem is begonnen na inbouw van een nieuwe 160 gb harde schijf. Eerst dacht ik dat het prbleem lag dat ik windows had geinstalleerd op de nieuwe schijf met schijfaanduiding F. Maar bij opbouw van nieuwe xp deze gewoon op de c schijf gezet en de oude C verwijdert tijdens installatie ( partitie verwijdert) Wie o wie weet wat ik hier aan kan doen. amd duron 1800, 512 2x schijf 80 en 160gb, gforce 6600gt
Link naar reactie
[quote:3d66514db3="roy_startpag"]Misschien het geheugen. Heb je meerdere reepjes geheugen? Dan probeer je het eerst met het ene reepje. En daarna probeer je met alleen dat andere reepje. Zo kun je erachter komen of een van de reepjes kapot is.[/quote:3d66514db3] Nee, die zijn goed, geeft ook bij eigenschappen gewoon 512 mb geheugen
Link naar reactie
Dat-tie aangeeft in Windows dat er 512 inzit wil niet zeggen dat ze goed zijn. Bij de meeste memory problemen geeft-tie het juist altijd goed aan. Ik hoop dat je daar niet vanuit bent gegaan en ze er gewoon eruit hebt gehad. Hier volgen wat tips wat je nog meer kan doen: * Haal alle kaarten eruit behalve je videokaart, en probeer het dan. * Bios flashen * Proberen met een andere videokaart als je die hebt
Link naar reactie
oke gaat dat proberen, alleen vreemd dat het altijd met dezelfde configuratie heeft gedaan, echter heb zitten rotzooien met partion 8.0 Had dual boot op de pc en heb met partition de ME windows versie verwijdert. Bij opstarten gaf ie aan dat hij niet meer kon booten. Toen nieuwe installatie xp gedaan. Alles draaide weer top alleen de media players werken niet meer. Had al gelezen om de oude mediaplayer eraf te halen en de nieuwe 10 erop te zetten, ook geen resultaat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...