anoniem Geplaatst: 19 juli 2005 Delen Geplaatst: 19 juli 2005 Gebruik Outlook 2000 onder Windows 2000 en is mijn standaard mailclient. Since een week sluit Outlook niet meer normaal af en moet ik via "Ctr-Alt-Dte" en de taakmanager het programma afsluiten. Mijn acties tot nu zijn geweest: defragmenteren - registry mechanics - virusscanner laten werken. Geen resultaat ! Kan iemand uitkomst bieden ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2005 Probeer eens met Hitman Pro om spyware te verwijderen. www.hitmanpro.nl . Het programma werkt automatisch, je hoeft alleen maar bij het 1e gebruik de verschillende voorwaarden te accepteren. Programma is geheel gratis. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2005 Krijg je nog een bepaalde foutmelding als je hem probeert af te sluiten..of loopt hij gewoon vast? Anders kan je misschien nog outlook met je office cd even opnieuw installeren (wel eerst je mail veiligstellen) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2005 Dank voor je suggestie, had ik vergeten te vermelden maar heb ik ook al uitgevoerd. Geen resultaat en ook geen extra meldingen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2005 [quote:11c718e1d6="robma"]Dank voor je suggestie, had ik vergeten te vermelden maar heb ik ook al uitgevoerd. Geen resultaat en ook geen extra meldingen.[/quote:11c718e1d6] Welke tip had je al uitgevoerd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2005 Had in de eerste vraagstelling moeten vermelden dat ik ook Office-2000 opnieuw geinstalleerd had (plus updates) maar geen resultaat. PC loopt niet vast maar Outlook sluit niet af op de normale wijze, dus hier ligt het probleem ook niet. Aan de reguliere MS-updates kan het ook niet liggen omdat het probleem recentelijk begon en er geen nieuwe updates binnengehaald zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2005 [quote:5f63310999="robma"]Had in de eerste vraagstelling moeten vermelden dat ik ook Office-2000 opnieuw geinstalleerd had (plus updates) maar geen resultaat. PC loopt niet vast maar Outlook sluit niet af op de normale wijze, dus hier ligt het probleem ook niet. Aan de reguliere MS-updates kan het ook niet liggen omdat het probleem recentelijk begon en er geen nieuwe updates binnengehaald zijn.[/quote:5f63310999] Heb je al op spyware gecheckd, zie mijn tip van Hitman Pro? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2005 Ik heb Adaware laten draaien en nog steeds geen normale afsluiting. Hitman heb ik op een andere pc draaien, nadeel ervan is dat je geen enkele controle hebt over de wijze van scannen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2005 Hitman vind meer dan Ad-ware. Hitman Pro is namelijk een heel pakket van antispywareprogs waaronder Ad-ware :wink:. Dus ik zou het toch proberen. Als je trouwens echt complete controle wil hebben dan moet je Hijackthis eens proberen. Maar lees eerst het volgende ff goed door: http://users.telenet.be/marcvn/spyware/1758530.htm Hijackthis is namelijk een wat moeilijker programma. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2005 Bedankt voor de tip, ik ga eens kijken op deze link ! :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2005 in deze thread van Gerben staat ook een zeer goede uitleg over het gebruik van hijackthis http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=115358 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen