Ga naar inhoud

OUTLOOK 2000 sluit niet normaal af !

Aanbevolen berichten

Gebruik Outlook 2000 onder Windows 2000 en is mijn standaard mailclient. Since een week sluit Outlook niet meer normaal af en moet ik via "Ctr-Alt-Dte" en de taakmanager het programma afsluiten. Mijn acties tot nu zijn geweest: defragmenteren - registry mechanics - virusscanner laten werken. Geen resultaat ! Kan iemand uitkomst bieden ?
Link naar reactie
Had in de eerste vraagstelling moeten vermelden dat ik ook Office-2000 opnieuw geinstalleerd had (plus updates) maar geen resultaat. PC loopt niet vast maar Outlook sluit niet af op de normale wijze, dus hier ligt het probleem ook niet. Aan de reguliere MS-updates kan het ook niet liggen omdat het probleem recentelijk begon en er geen nieuwe updates binnengehaald zijn.
Link naar reactie
[quote:5f63310999="robma"]Had in de eerste vraagstelling moeten vermelden dat ik ook Office-2000 opnieuw geinstalleerd had (plus updates) maar geen resultaat. PC loopt niet vast maar Outlook sluit niet af op de normale wijze, dus hier ligt het probleem ook niet. Aan de reguliere MS-updates kan het ook niet liggen omdat het probleem recentelijk begon en er geen nieuwe updates binnengehaald zijn.[/quote:5f63310999] Heb je al op spyware gecheckd, zie mijn tip van Hitman Pro?
Link naar reactie
Hitman vind meer dan Ad-ware. Hitman Pro is namelijk een heel pakket van antispywareprogs waaronder Ad-ware :wink:. Dus ik zou het toch proberen. Als je trouwens echt complete controle wil hebben dan moet je Hijackthis eens proberen. Maar lees eerst het volgende ff goed door: http://users.telenet.be/marcvn/spyware/1758530.htm Hijackthis is namelijk een wat moeilijker programma.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...