Ga naar inhoud

alle programma's indelen?


Aanbevolen berichten

hello fooks, ik wil van van start - alle programma's ff indelen in subgroepen maar hoe doe je dat? Nu is het zo dat windows zegt: pas niet meer op! Das ook makkelijk om overzicht te behouden by zoveel programma's die ik heb! van spelletjes tot office pakketten en utilities.... grtjes en thanx vanuit hier
Link naar reactie
[quote:fc2d34e9cc="marty1940"]hello fooks, ik wil van van start - alle programma's ff indelen in subgroepen maar hoe doe je dat? Nu is het zo dat windows zegt: pas niet meer op! Das ook makkelijk om overzicht te behouden by zoveel programma's die ik heb! van spelletjes tot office pakketten en utilities.... grtjes en thanx vanuit hier[/quote:fc2d34e9cc] Hoi, Open verkenner, klik op het plusje van c: schijf, klik op het plusje van documents en settings, klik op het plusje van all users, klik op het plusje menu start, klik dan OP de map programma's nu kun je aan de rechter kant mappen maken en een naam geven, sleep dan je programma's enz erin. Nu zie je dat dus terug in start, programma's en dat is geloof ik wat je bedoeld. succes groetjes Hans.
Link naar reactie
[quote:7e8e05d09e="Hans1"][quote:7e8e05d09e="marty1940"]hello fooks, ik wil van van start - alle programma's ff indelen in subgroepen maar hoe doe je dat? Nu is het zo dat windows zegt: pas niet meer op! Das ook makkelijk om overzicht te behouden by zoveel programma's die ik heb! van spelletjes tot office pakketten en utilities.... grtjes en thanx vanuit hier[/quote:7e8e05d09e] Hoi, Open verkenner, klik op het plusje van c: schijf, klik op het plusje van documents en settings, klik op het plusje van all users, klik op het plusje menu start, klik dan OP de map programma's nu kun je aan de rechter kant mappen maken en een naam geven, sleep dan je programma's enz erin. Nu zie je dat dus terug in start, programma's en dat is geloof ik wat je bedoeld. succes groetjes Hans.[/quote:7e8e05d09e] hello hans, ik heb nu een venster open met links programma's en rechts allemaal icoontjes kan ik nu een map aanmaken bijv spelletjes en dan van de rechterscherm die icoontjes naar linkerscherm brengen, copieëren naar de map spelletjes in de linkerscherm.. thanx vanuit hier...
Link naar reactie
Hoi, links klik je op de map ( het icoontje) programma's, dan zie je rechts wat daar allemaal in staat( dat zijn alle iccontjes en mappen die nu al in je start/programma's staan). Als je nu aan de rechterkant op een leeg plekje rechter muisknop doet en kiest voor nieuw en dan nieuwe map dan zet windows een map neer, daar kun je dan een naam aan geven, b.v. office) dan sleep je de icoontjes en/of mappen ( of wat je maar in die map wilt hebben) naar die map. Het slepen doe je als volgt, klik b.v. op een icoon of map die je erin wilt hebben, hou je muisknop ingedrukt, sleep hem op de map en laat je muisknop los. Als je nu op je nieuwe map dubbelklikt zie je dat hij in die map staat, als je nu dus start/programma's doet zie je die nieuwe map staan en klik of dubbelklik er maar op dan zie je hem staan. Als je in verkenner kijkt daar waar je de nieuwe map heb gemaakt dan zie je ook de map ontspanning staan, daar kun je b.v. al je spellen kwijt, of als je dit niet wil, dan maak je op de zelfde mannier weer een nieuwe map aan en noem hem b.v. spellen, en sleep alles van je spellen wat je er maar in wilt hebben daar heen succes. P.S. Alles wat je rechts doet komt auto.ook links te staan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...