anoniem Geplaatst: 16 juli 2005 Delen Geplaatst: 16 juli 2005 Ik zat vanmorge te MSNen en muziek te luisteren en ineens crashte mijn computer naar blauw scherm.... de melding was DRIVE_ICQ_MISSING of iets dergelijk (het ging zo snel dat het niet te lezen was) na het opstarten kreeg ik dit http://oca.microsoft.com/en/response.aspx?SGD=d0abafe3-2ac4-4625-a5d6-3dc8cace078d&SID=10 kan iemand mij vertellen of hij/zij dit probleem ook wel eens heeft gehad en wat het kan zijn?? Alvast bedankt Sander Monster trouwens dit is mijn configuratie ASUS P5GD1 moederboord Intel Pentium 4 540 LGA775 3.2 GHz nVidia PCX 5750 "EXTREME" 256MB dat leek me wel genoeg oh ja.. en ik heb een QTEC voeding.... ik dacht misschien dat de instabiliteit hierdoor veroorzaakt zou kunnen zijn Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2005 Even de systeem logging bekijken. Soms vind je een duidelijke aanwijzing. Klik hiervoor op Deze computer met de rechter muisknop. Kies hier beheren (of manage indien de engelse versie). Daar staat ergens iets van logging. Daar kun je b.v. kiezen voor systeem logging. Let daarbij op de rode kruisjes. Dubbelklik hierop en je krijgt meer info. Suc6! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2005 bedankt, maar ik ben geen expert.... ik heb het wel gevonden (FOUT:systeemcrash(met een rood kruisje ervoor)) er staat een internetlink bij die ik aanklik... dan staat er.... er nog weinig bekend over deze fout... sorry hier voor.... zoiets... maar iig bedankt... ik zal kijken wat het was Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen